אברהם אבינו: שלושער לחלוץ, הפועל ניצחה 2:3 את בית"ר ת"א/רמלה



הפועל ירושלים חנכה את טדי עם 1,500 אוהדים ביציע ומתי אברהם אחד. החלוץ צימק בדקה ה-38, השווה בדקה ה-62 והעלה את האדומים ליתרון בדקה ה-75.מוסא סלמן קיבל דקות ראשונות. עידן טל הורחק

עם המון התרגשות והפוגות בגשם, הפועל ירושלים חנכה היום את איצטדיון טדי שעבר שיפוץ בחודשים האחרונים. 
 

הפועל פתחה את המשחק רע מאוד וכבר בדקה ה-22 נקלעה לפיגור 2:0. לופא קדוש וסלמן עמר החליטו לערוך חילוף התקפי שהתברר כחילוף מנצח ,כשהכניסו את מתי אברהם במקומו של אפי מלכה.
 
שמונה דקות בלבד אחרי שעלה לשחק כבש החלוץ את שערו הראשון במדי הפועל ירושלים והחליט שלא להסתפק בכך. בדקה ה-62 כבש את שער השיוויון ובדקה ה-75 הקפיץ את אוהדי הפועל המאושרים עם שער הניצחון. הפועל ירושלים עלתה למקום הראשון בטבלה, לפחות עד שיושלם המחזור.
 
מחצית ראשונה:
 
ההתרגשות לא עברה לשחקני הפועל ירושלים בדקות הראשונות למשחק. אבי אבינו הגביה קרן לאסי ברזילי שכבש את השער הראשון במשחק. מרגע שספגו, שחקני הפועל החלו להפעיל לחץ על היריבה אך עדיין לא הגיעו למצבים ממשיים.
 
בדקה 23- הפועל ספגה את השער השני. מתן לוטטי קיבל כדור אל תוך הרחבה וכבש. ההגנה בהלם. בדקה ה-30, קדוש ערך חילוף התקפי והוציא את אפי מלכה. מתי אברהם נכנס במקומו. שמונה דקות אחרי שנכנס, מתי אברהם כבר הצליח לצמק. אופיר עזו הרים כדור קרן והחלוץ נגח פנימה.
 
מחצית שנייה:
 
בית"ר ת"א/רמלה עלתה נחושה אחרי ההפסקה ופתחה טוב יותר את המחצית עם שתי הזדמנויות מצויינות.11 דקות מפתיחת המחצית השנייה מצא אדם מזרחי את השער אך היה בעמדת נבדל והשער נפסל. מתי אברהם הוכיח שוב שקדוש ועמר פגעו בול ובדקה ה-62 כבש החלוץ בבעיטה מחוץ לרחבה והשווה. 
 
אלי דרעי נכנס בדקה ה-73 במקומו של איציק כהן. בפעולה הראשונה במשחק ,דרעי עבר שני שחקנים ברחבה ובישל למתי אברהם שהקשית מעל השוער פנימה, את שערו השלישי.
 
אחרי פציעה ארוכה חזר למגרש מוסא סלמן שנכנס כמחליף בדקה ה-85.  דקה לאחר מכן הורחק עידן טל שקיבל צהוב שני אחרי שנגע בכדור בידו. אדום שטותי לטל שייעדר בשבוע הבא מול הפועל כפר סבא.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה