הערב ב-19:00: קטמון רוצה ניצחון בטדי



הפועל קטמון שחוזרת מפגרת הגביע, תארח הערב ב-19:00 את אורתודוכסים לוד מהמקום השלישי. צ'ברטוק מגן שמאלי, מיקי רנדי בקישור. בקבוצה מצפים לתצוגת עידוד

הפועל קטמון רוצה להשיג ניצחון ולחזור למוטב, ולשם כך תארח מחר ב-19:00 בטדי את אותודוכסים לוד. ליאור זדה שוחח עם שחקניו השבוע והבהיר להם כי לוד היא קבוצה התקפית טובה שהבקיעה 14 שערים עד כה בליגה, יותר מקטמון עצמה.
 

ל"ירושלים נט" אמר המאמן: "אנחנו מצפים למשחק די מהיר שיתנהל בקצב טוב. נעשה הכל כדי לנצח את המשחק הזה כי הוא מאוד חשוב לנו להמשך. בשלב זה של העונה, כל ניצחון תורם למאבק בצמרת הצפופה."
 
במחזור הקודם הפסידה קטמון לעמישב אך בכל זאת, שמרה על המקום הראשון בטבלה בפער של נקודה אחת מהשנייה,מרמורק.
 
ג'וני צ'ברטוק יפתח בעמדת המגן השמאלי במקומו של בני שרקט ששוחרר. בקבוצה עושים מאמצים למצוא מגן שמאלי אך בשל מגבלות כספיות עדיין אין התקדמות בעניין. מיקי רנדי יחליף בקישור את גרי אסוס המוצהב. אילן טפרה יפתח בהתקפה במקומו של ליאב פרנקו ששוחרר גם כן.
 
הנהלת הקבוצה החליטה להוזיל את המנויים לקראת החזרה לטדי ומנוי מבוגר יעלה 300 שקלים בלבד. בקבוצה מקווים כי למרות תחזיות מזג האוויר, רבים מהאוהדים יגיעו. הכניסה עד גיל 16 תהיה בחינם.
 
הרכב משוער: עמית שמש, ציון זקן, עומרי נווה, רפאל לוריא, ג'וני צ'ברטוק, מיקי רנדי, יובל פוגלמן, עוז צבאג, איסלם אלזנטי, אילן טפרה, שי אהרון.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה