קטש: "נשפר את הדברים"



מאמן האדומים התייחס להפסד במשחק הבכורה באירופה לדונייצק 71:80. עוד מקטש: "זאת תחילת הדרך, מחכים לנו עכשיו שני משחקי בית רצופים". סטרוברי שהצטיין: "עשינו טעויות"

הפועל ירושלים, שהפסידה אמש 71:80 לדונייצק במסגרת המחזור הראשון ביורוקאפ, תנחת הצהריים בישראל ותחל בהכנות למשחק שלה ביום ראשון מול מכבי תל אביב בהיכל נוקיה.

המאמן עודד קטש התייחס למשחק אתמול ואמר: "בסך הכל היה משחק שקול עם יתרון לדונייצק. היו לנו לא מעט הזדמנויות, בעיקר ברבע האחרון, למחוק את היתרון שלהם, אבל לא עשינו את זה וחבל. כל המשחקים בזירה האירופית לא יהיו קלים. דונייצק קבוצה אגרסיבית ואחת החזקות בבית שלנו. זוהי תחילת הדרך במפעל האירופי ונשפר את הדברים הדרושים שיפור לגבי ההמשך. מחכים לנו עכשיו ביורוקאפ שני משחקי בית רצופים במלחה וזאת הזדמנות טובה לתקן בהם את ההפסד וללכת קדימה".

הגארד די.ג'יי סטרוברי, שהיה הבולט בשורות הפועל עם 22 נקודות, אמר לאחר המשחק: "לא הצלחנו להציג את היכולת שלנו לאורך כל המשחק. היו לנו חלקים טובים, אבל עשינו מספר טעויות, בעיקר לקראת הסיום. דונייצק קבוצה מאוד נוקשה שתעשה חיים קשים לשאר היריבות שלנו. רצינו לפתוח את העונה האירופית שלנו עם ניצחון, אבל זה לא קרה". סטרוברי סיכם באופטימיות לקראת ההמשך ואמר: "יש הרבה רצון מצד כל השחקנים ואין לי ספק שנצליח במשחקים הקרובים".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה