ג'קסון: "רוצים לפתוח את המפעל ברגל ימין"



הפועל ירושלים תחל הערב את דרכה ביורוקאפ, כשתפגוש את דונייצק באוקראינה. ג'ון תומאס צפוי להיות בסגל, אייברי בראדלי עדיין לא חזר. עודד קטש: "מצפה לנו משימה לא פשוטה"

הפועל ירושלים תפתח הערב (19:00, אין שידור בטלוויזיה) את העונה האירופאית שלה, כשתפגוש במסגרת המחזור הראשון של היורוקאפ את דונייצק באוקראינה. ירושלים מגיעה למשחק מעודדת אחרי שני הניצחונות הרצופיפ במסגרת הליגה (על ברק נתניה ומכבי אשדוד) ומי שצפוי לחזור לסגל הוא גם ג'ון תומאס, שחזר להתאמן בשבוע שעבר אחרי פציעה. בירושלים, אייברי בראדלי עדיין לא חזר לארץ ולא ישחק היום, כשבבירה ממשיכים לחפש גארד שיחליף אותו. נכון לעכשיו, רון סטיל מתרחק מהקבוצה, זאת בשל קשיים להשיג את השחרור מול קבוצתו בתורכיה.

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק הערב: "מרגש לפתוח עונה אירופאית. מצפה לנו משימה לא פשוטה מול קבוצות חזקות, שאחת מהן נפגוש הערב. המפעל האירופאי חשוב לנו ונעשה הכל בכדי להגיע לשלבים הסופיים. הדרך תהיה ארוכה וקשה, אבל אני מאמין מאוד בשחקנים שלנו ושנגיע לאן שאנחנו צריכים".

לוק ג'קסון, שהצטיין במשחק האחרון, הוסיף: "יש הרגשה מיוחדת לקראת המשחק הראשון ביורוקאפ ואנחנו בהחלט רוצים לפתוח את המפעל הזה ברגל ימין. הניצחונות בליגה נותנים אווירה טובה, אבל אנחנו בתחילת הדרך. דונייצק קבוצה חזקה ואגרסיבית בעיקר בבית שלה, כך שמצפה לנו משחק לא פשוט. נילחם על כל כדור במטרה לחזור עם ניצחון".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה