"אנחנו מוכנים ליורוקאפ"



די ג'יי סטרוברי מרוצה מהניצחון על מכבי אשדוד וחושב שהקבוצה מוכנה למפעל האירופאי. שביעות רצון במועדון מהיכולת של לוק ג'קסון

 

הפועל ירושלים תמריא בשעות הקרובות לאוקראינה, לקראת המפגש מול דונייצק ביורוקאפ ביום שלישי הקרוב. בירושלים יוצאים למשחק מעודדים מהיכולת של הקבוצה, שרשמה אתמול ניצחון שני ברציפות, הפעם בבית על מכבי אשדוד. במלחה גם שיבחו את היכולת של לוק ג'קסון, שלא שיחק בשבוע שעבר מול ברק נתניה ואתמול נתן משחק מצוין שכלל 18 נקודות ב-22 דקות. גורם בקבוצה אמר על ג'קסון: "למרות שהוא לא שיחק מול נתניה, הוא לא הוריד את הראש וכמו גבר עלה לשחק מול אשדוד ונתן משחק גדול עם נקודות בדקות הקריטיות. הוא גם מעודד את החברים שלו ומתלהב כאילו הוא גדל פה, ואנחנו אוהבים את זה".

די ג'יי סטרוברי התייחס גם הוא למשחק ואמר: "התחלנו את המשחק בצורה איטית, אבל העלינו את הקצב בהגנה ואת רמת האנרגיות. אני חושב שאנחנו מוכנים ליורוקאפ. במחצית השנייה עשינו יותר חילופים בהגנה. יש לנו לדוגמה את בריאן רנדל, שיכול לשמור על כל גארד בליגה, מה שהופך את שאר העבודה עבורנו לקלה יותר. יש לבריאן חשיבות גדולה מאוד בהגנה, כי כשהוא נמצא שם, אני, לוק, אלישי או כל שחקן אחר יכולים לבצע את החילופים בקלות. זה מה שעשינו במחצית השנייה, כשבריאן לפעמים שמר את הגארד ואני את הגבוהים".

"אנחנו צריכים להתקדם, צעד אחר צעד בכל יום", המשיך סטרוברי, "עדיין יש לנו עבודה, ואנחנו צריכים להשתפר. אנחנו יודעים שכל קבוצה שמגיעה לשחק נגדנו מגיעה עם מוטיבציה גבוהה ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. אם אנחנו לא נשחק טוב בכל ערב, אנחנו פשוט נפסיד. אנחנו מתחילים לעשות את זה: היו לנו פציעות, אבל עכשיו כולם בריאים. ברגע שנתגבש עוד יותר, כמו שעשינו במחצית השנייה, אני חושב שיהיה בסדר".

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה