קטש: "להחזיר את כוח ההרתעה למלחה"



בהפועל ירושלים מתכוננים לשבוע קשה שיתחיל מחר עם משחק בית מול מכבי אשדוד בליגה ויסתיים ביום שלישי באוקראינה עם המשחק הראשון באירופה. די ג'יי סטרוברי: "באים במטרה לנצח ולהתכונן למשחק הראשון מול דונייצק"

 

בהפועל ירושלים מתכוננים לעוד שבוע קריטי, שיתחיל מחר בערב (20:30) עם משחק בית מול מכבי אשדוד. אייבאי בראדלי, שטס השבוע לארה"ב בשל הבעיה האישית הנוגעת למשפחתו, עדיין לא חזר לארץ וכרגע נראה שגם לא יחזור. המאמן עודד קטש שוחח עם השחקן והבהיר לו כמה הוא חפץ בשירותיו, אבל בראדלי, לפי מקורביו, נחוש שלא לחזור נכון לעכשיו לארץ ובמלחה כבר מחפשים לו מחליף.

מי שצפוי להתלבש למשחק מול אשדוד במקומו הוא לוק ג'קסון, שלא שיחק במשחק האחרון מול ברק נתניה. ג'ון תומאס, שערך שלשום אימון מלא לראשונה מאז שחזר מפציעה, צפוי להמשיך ולשבת ביציע. הקבוצה ערכה ועדת משמעת לג'ארביס ורנאדו, זאת בעקבות עבירת המשמעת שביצע הסנטר כשנטש את האימון לפני שבוע על דעת עצמו, אבל במלחה עדיין לא החליטו מה גובה הקנס שיקבל השחקן. לאחר המשחק מול אשדוד יחלו בירושלים בהכנות למשחק הראשון ביורוקאפ ביום שלישי באוקראינה מול דונייצק.

קטש התייחס למשחק מחר מול אשדוד ואמר: "חשוב לנו ליצור מומנטום חיובי ולרשום ניצחון שני ברציפות. המטרה היא לצאת למשחק הראשון שלנו באירופה בראש שקט ועם ניצחון. אשדוד קבוצה טובה עם שחקנים טובים, אבל אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ונרצה להחזיר למלחה את כוח ההרתעה".

די ג'יי סטרוברי הוסיף: "חשוב לנו להמשיך את היכולת שלנו מנתניה ולהשתפר ממשחק למשחק. אשדוד קבוצה שתעשה חיים קשים להרבה קבוצות בליגה. אנחנו באים במטרה ברורה לנצח ולהתכונן כמו שצריך למשחק הראשון ביורו'אפ. נצטרך להיות מרוכזים מהפתיחה ולעשות את הדברים נכון עם מינימום טעויות".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה