בית"ר התאמנה בסגל חסר, אבי ביטר ביקר



בית"ר התאמנה הבוקר עם סגל דליל. אבי ביטר הגיע עם בניו לאימון הקבוצה. סטיבן כהן המריא לביקור משפחתי בצרפת. הקבוצה תשוב להתאמן ביום שני

שחקני בית"ר ירושלים הגיעו הבוקר לעוד אימון שגרתי אך זכו להפתעה מרעננת. אבי ביטר הגיע עם בניו להצטלם עם שחקני הקבוצה וגם הביע את דעתו על מצב הקבוצה: "בית"ר ירושלים יכולה להסתפק בשחקני הבית ולא צריכה שחקנים זרים. בית"ר הייתה ותמשיך להיות אימפריה."
 

הקבוצה התאמנה היום בסגל חלקי. קובי מויאל ואריאל הרוש שעבר ניתוח בתחילת השבוע, עברו טיפולים. עמית בן שושן ערך אימון קל בלבד. 
 
סטיבן כהן לא לקח חלק באימון משום שהמריא לביקור משפחתי בצרפת. אנדריי פילאבסקי התאמן והמריא לאחר מכן לאוקראינה לבקר את משפחתו. השניים צפויים לנחות חזרה בתחילת השבוע והקבוצה תשוב לאימונים ביום שני.
 
בקבוצה ממתינים בכיליון עיניים לחזרה לאיצטדיון טדי ומקווים כי האישורים למגרש יגיעו כצפוי עד ה-15 בנובמבר. יובל נעים התייחס לניצחון על מכבי ולחזרה לטדי ואמר: "מי שמכיר אותי טוב יודע שאני לא מסתפק בניצחון אחד על מכבי תל אביב. ניצחון אחד לא אומר כלום על הבאות ואני מקווה שהקהל יבוא בהמוניו לטדי כדי לדחוף אותנו."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה