קורנפיין: "אם נבוא נפוחים, נתאכזב"



יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, דיבר הערב בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים ולצד האושר אחרי הניצחון על מכבי, דאג להחזיר את השחקנים לפרופורציות. לגבי חיזוק אמר היו"ר :"מנסים למצוא דרך להביא שחקנים"

 בית"ר ירושלים ניצחה ביום שני את מכבי תל אביב, והרבה מאוד לחץ השתחרר במועדון. יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין דיבר הערב בתוכנית "עולים למגרש" עם אסף אפל ומישל דיין על מצב הקבוצה ועל הסיכוי שיגיע חיזוק בינואר.
 

"השחקנים מותשים אחרי הניצחון. הם נתנו הכל במשחק מול מכבי ואפילו מעבר. אני שמח מאוד שהשגנו את הניצחון החשוב אבל אם נבוא נפוחים נקבל סטירה כואבת מאוד ונתאכזב." אמר קורנפיין.
 
"אנחנו מודעים לבעיות בסגל. יש לנו בעיה גדולה בחלק ההתקפי וזה ברור. עמית בן שושן הוא החלוץ המנוסה היחיד שלנו והשאר צעירים. אנחנו רוצים להשתדרג בינואר אבל מנסים למצוא את הדרך להשיג כסף לחיזוק. בלי קשר, בינואר קשה למצוא שחקנים שישדרגו את הקבוצה."
 
היו"ר התייחס גם ליחסיו עם האוהדים ולתקרית בינהם בשבוע שעבר מול רמת השרון: "הדברים משתנים מהר מאוד בכדורגל. כשהתוצאות היו טובות היה שקט. אני חושב שיש דרך להביע מחאה, אני חולק על הצורה בה האוהדים מחו מול רמת השרון."
 
על איתן מזרחי והכעס שהופנה נגדו אמר: "יש אדם אחד ויחיד שקובע בבית"ר ירושלים והוא יובל נעים. מעולם לא התערבנו לו בהרכבים. אני לא מבין על מה היה הרעש והבלאגן סביב איתן."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה