רנדל: "נראינו כמו קבוצה"



בהפועל ירושלים מרוצים מהניצחון על ברק נתניה, ומקווים שהשלווה תחזור לבית אגרון. גורם בקבוצה: "חשוב שניצחנו, גם בשביל השקט". אייברי בראדלי ייצא לארה"ב, במלחה מקווים שגם יחזור

בהפועל ירושלים נשמו אתמול לרווחה, אחרי הניצחון 79:85 על ברק נתניה, שאולי סיים את המשבר של הקבוצה, שכבר צברה שני הפסדים רצופים ובשבוע הבא תחל את הקמפיין שלה באירופה. גורם בקבוצה סיפר הבוקר: "קודם כל, חשוב שניצחנו, בעיקר בשביל השקט. נכון שלא שיחקנו הכי טוב ושנתניה הייתה ביום חלש, אבל עדיף לתקן את הדברים אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד, שהיה מכניס את כל המערכת לסחרור".

אייברי בראדלי, שהיה טוב במשחק אתמול, צפוי לעזוב את הארץ ב-48 השעות הקרובות בשל בעיה אישית הקשורה במשפחתו. למרות שנטש את האימון על דעת עצמו במוצאי שבת, במלחה היו רוצים שהשחקן יחזור לארץ וימשיך בירושלים. בראדלי כבר הספיק להתנצל בפני חבריו לקבוצה וגם נלקח לשיחה על ידי ההנהלה בעניין ההתנהגות שלו. "נכון שהוא מתנהג כמו ילד", מספרים בירושלים, "אבל על היכולת שלו אין ויכוח ורואים את השיפור אצלו ממשחק למשחק. אנחנו מקווים שהעניינים שלו יסתדרו, אבל קודם כל הוא ייצא לארה"ב ורק אחר כך נחליט מה נעשה בעניין שלו".

בריאן רנדל, שחזר אמש מפציעה והצטיין עם 21 נקודות, אמר: "עשינו עבודה טובה ונראינו אתמול כמו קבוצה. התרכזנו בעיקר בלשחק ולהקדיש את עצמנו למען הקבוצה וזה מה שעזר לנו. אני לא חושב שמה שחסר לקבוצה היה אני, אלא פשוט ריכוז. אני פשוט עוד שחקן בקבוצה. אחרי המשחקים האחרונים פשוט שינינו גישה במשחק והתייחסנו בצורה שונה לצורת המשחק. הבנו מה אנחנו צריכים לעשות כדי שנשחק כקבוצה. היה לנו שבוע טוב של אימונים, והשחקנים הרגישו בנוח אחד עם השני. לא התעסקנו במה שקורה מסביב לקבוצה, התעסקנו בלהתאמן טוב ולשחק כמו יחידה אחת. זה מה שעוזר, זה מה שעשינו כל השבוע וזה הוביל לתוצאות של אתמול".

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה