ניצחון גדול לבית"ר. גברה 0:1 על מכבי תל אביב



אוי, כמה שעמית בן-שושן היה חסר לצהובים שחורים מבית וגן. שער שלו בדקה ה-62 סידר לבית"ר ירושלים ניצחון חשוב מאוד על מכבי תל אביב. אוהד סיידוף הצטיין. יובל נעים: "היום ראינו את הקבוצה שהייתה בתחילת העונה"

 

איזה ניצחון גדול. אי אפשר לתאר את זה במילים אחרות. בית"ר ירושלים גברה הערב 0:1 על מכבי תל אביב, שרצה לאליפות, והחזירה סוף סוף את השקט לבית וגן. עמית בן-שושן, מי אם לא הוא, שחזר מפציעה, העניק ליובל נעים שלוש נקודות חשובות ובית"ר יוצאת לפגרה בראש שקט.

יובל נעים המאושר אמר בסיום: "מה שיפה בכדורגל זה שיש הרבה דברים שאין להם הסבר. בדרך כלל, הרבה קבוצות חלשות יותר בליגה מתעלות במשחקים כאלו. כל השבוע אמרנו שהרבה יותר קל לנו במשחקים האלה. גם במחצית הראשונה הגענו למצבי כיבוש. אני שמח שניצחנו כי יצאנו מתקופה קשה מאוד. הרבה זמן חיכינו לחזור לטדי, וכמו שאמרתי מול מכבי ת"א, הפועל ת"א וחיפה השחקנים מגיעים עם אש בעיניים".

 
מהלך המשחק

מכבי ת"א פתחה עם יותר ביטחון ובדקה ה-9 דור מיכה ניצל טעות של איינבינדר, אך מ-13 מטרים ירה רק בסמוך לעמוד. 3 דקות עברו ובית"ר קיבלה הזדמנות עצומה אחרי שמסירה של איינבינדר הציבה את דסה לבד מול ברק לוי, אך המגן בעט ברשלנות לשמיים. בדקה ה-16 לוגסי גלש בפראות לכיוונו של פילאסקי והיה צריך לראות אדום, אבל השופט דניאל בר נתן ריחם והראה לו רק את הכרטיס הצהוב. בהמשך, גם עמית בן-שושן ואבירם ברוכיאן הגיעו למצבים טובים, אבל לא מצאו את הרשת. מהצד השני, גם דור מיכה ואלירן עטר החמיצו מצבים טובים והרשתות עדיין לא זזו ברמת גן. 

המחצית השנייה נפתחה בצורה די שקולה, עד שבדקה ה-62 הגיע השער של בית"ר ירושלים. שי חדד ניצל הגבהה טובה לרחבה ונגח לקורה ועמית בן שושן עט על הריבאונד ומול שער ריק דחק פנימה. 0:1 בית"ר. מכבי תל אביב לקחה את היוזמה לידיים מהרגע הזה של המשחק ואלירן עטר כמעט והשיג את השוויון, אבל הבעיטה שלו פגשה את הקורה. מכבי הפעילה לחץ גדול בדקות הסיום ואחרי ערבובייה ברחבה, אחד משחקני בית"ר הצליח להרחיק את הכדור קרוב לקו השער.

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, שירן ייני, קלמי סבן, יואב זיו, רפי דהן, מושיקו לוגסי, אלי זיזוב, דור מיכה, אלירן עטר ורוברטו קולאוטי.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, אנדריי פילאבסקי, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבינדר, קובי מויאל, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ועמית בן שושן. 

 
 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה