הערב: ירושלים מתארחת בנתניה



אחרי שבוע קשה והאימון הסוער במוצאי שבת, השחקנים של עודד קטש רוצים לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה מעיר היהלומים. המאמן: "היה צריך לייצר פה שקט וזה מה שעשינו". רנדל וגרונפלד ישחקו

 

הפועל ירושלים ערכה אתמול את האימון המסכם שלה לקראת המשחק הקריטי הערב מול ברק נתניה. גורם במועדון הגדיר את המתח בקבוצה כשאמר: "מרגישים את הלחץ באוויר, זה מחלחל מההנהלה למאמן ומגיע גם לשחקנים. לא סתם האימון במוצאי שבת היה סוער".

בירושלים סיפרו היום כי אייברי בראדלי, שנטש את האימון במוצ"ש על דעת עצמו, וג'ארביס ורנאדו, שסולק מאותו אימון על ידי עודד קטש, התנצלו בפני חבריהם לקבוצה ושניהם יעמדו היום לרשות קטש. למרות זאת, לא מן הנמנע ששניהם יעלו לוועדת משמעת ויקנסו. שני הזרים שלא יתלבשו הערב הם לוק ג'קסון וג'ון תומאס. בריאן רנדל, שחזר מפציעה, ודן גרונפלד, יערכו היום מול נתניה את הופעת הבכורה שלהם העונה במדים האדומים.

למרות המצב הרגיש, קטש נשמע רגוע ואמר לקראת הערב: "עבר עלינו שבוע יותר קל ממה שזה נראה מבחוץ. רנדל חזר להתאמן באופן מלא, וגרונפלד חתם בקבוצה., ושניהם מהווים חיזוק משמעותי עבורנו, והם שידרגו את האימונים והפכו אותנו לקבוצה יותר עמוקה עם אופציות הגנתיות חזקות יותר. במקום כמו ירושלים צריך לייצר שקט, וזה מה שעשינו השבוע".

לקראת המשחק אמר המאמן: "אנחנו באים לנצח כל משחק. אנחנו מגיעים דרוכים ומוכנים ואני מרגיש טוב את השחקנים לקראתו. נתניה קבוצה מסוכנת מאוד, שאוהבת לרוץ הרבה עם הגארדים שלה. נבוא לעשות את הכי טוב שלנו". קטש התייחס גם לשאלת המשך דרכו של בראדלי בקבוצה ואמר: "לא ברור לי אם הוא יישאר. אני מניח שנהיה חסרים אותו לפחות למשחק אחד (השחקן צפוי לצאת לחו"ל בשל בעיה אישית הנוגעת למשפחתו), אבל אני מקווה שנקבל אותו כמה שיותר מהר, כי לא פשוט למצוא גארדים ברמה הזו ואנחנו מאוד היינו רוצים שהוא ישאר. יכול להיות שהמעבר לפה קשה לו, אבל ידענו את זה ובגלל זה הוא הגיע להפועל לתקופת ניסיון".

גרונפלד, לו זו תהיה הופעת בכורה במדים האדומים, אמר לקראת המשחק היום: "אני בטוח שאנחנו יכולים לנצח את נתניה. זו המטרה שלנו, ונעשה את הכי טוב שלנו. אני מכיר את רוב השחקנים פה בירושלים, אבל צריכים לעבור כמה שבועות כדי שנכיר אחד את השני טוב יותר".

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה