האם בית"ר יכולה לנצח את מכבי תל אביב? התשובה הערב



מאמן בית"ר ירושלים, יובל נעים, החליט לשנות גישה ודירבן את שחקניו לקראת המשחק הערב(שני, 20.50) מול מכבי תל אביב. פילאבסקי יפתח, התלבטות בין בראשי ופורטיז'ו

בית"ר ירושלים מחפשת נקודות. בקבוצה של יובל נעים שכחו ניצחון מהו והמאמן שעד עכשיו דיבר על הסגל הדליל ועל האיכות של הסגל הרחב, החליט לשנות גישה.
 

נעים אמר אתמול לשחקניו כי למרות היריבה הקשה, הניצחון הוא לא בלתי אפשרי. "אתם צריכים לשחק כמו ששיחקתם במחזורים הראשונים, בהתלהבות וכמו גברים. תבואו רעבים, עם מוטיבציה ואמונה ואפשר לנצח את המשחק."
 
כרגיל נעים עדיין לא סגור על ההרכב הפותח וניסה מספר הרכבים לקראת הערב. תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו ומתן בראשי התחרו השבוע על תפקיד הבלם אך אתמול החליט המאמן שבן יוסף יצפה במשחק מהיציע.
 
עמית בן שושן ערך אתמול אימון מלא ויפתח ב-11 במקומו של לירון דיאמנט שיירד בחזרה לספסל. גם בקישור מתלבט יובל נעים לגבי מספר שחקנים ויכול להיות שיחליט לשלב את אחד הצעירים . קובי מויאל התגבר על הפציעה החוזרת ויפתח מחר.
 
אריאל הרוש עבר אתמול ניתוח בברכו וכעת תחל תקופת ההחלמה שאמורה להימשך כחודש. אוהד סיידוף יפתח במקומו במשחקים הקרובים.
 
בבית"ר זועמים על התנהלות מכבי תל אביב שהחליטה שהאוהדים הירושלמים ישבו ביציעים 13-16 שמרוחקים מהמגרש.
 
הרכב משוער: אוהד סיידוף, אלי דסה, מתן בראשי(פורטיז'ו, בן יוסף), אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, קובי מויאל, דן אייבנדר, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה