לופא קדוש: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"



הפועל ירושלים רשמה ביום שישי ניצחון גדול על הפועל רמת גן ונדבקה לצמרת. הקבוצה תחל מחר בהכנות למשחק גביע הטוטו. קדוש: "זאת ליגה צפופה ושוות כוחות"

שחקני הפועל ירושלים זכו ליומיים מנוחה אחרי הניצחון המרשים ביום שישי על הפועל רמת גן. מחר תשוב הקבוצה לאימונים ותחל בהכנות לקראת משחק גביע הטוטו ביום שבת מול נס ציונה.(בת ים, 19.00).
 

מאמן הקבוצה, לופא קדוש, ממשיך לשמור על רוגע ואמר הבוקר ל"ירושלים נט" : "הייתי מרוצה מאוד מהניצחון. מעבר לנקודות יש לניצחון הזה אלמנטים אחרים שזה כח הרתעה וביטחון אישי. קבוצות מסתכלות על הפועל ירושלים אחרת עכשיו. אנחנו יכולים לנצח כל יריב בליגה, אנחנו לא פחות טובים מאף קבוצה."
 
למרות זאת, המאמן לא היה מרוצה לחלוטין מרמת המשחק: "לא הייתי מרוצה מרמת הכדורגל. לא היינו טובים מספיק ואמרתי את זה גם לשחקנים במחצית."
 
אחרי הניצחון, ועד שיסתיים המחזור, נמצאת הפועל במקום השלישי בטבלה. קדוש לא ממהר לצאת מגדרו כשהוא מסתכל על הטבלה ואומר:  "הליגה הזאת מאוד צפופה ומשני הפסדים אפשר להגיע לתחתית. אני לא מסתכל על הצמרת כי היום אנחנו בתקופה טובה וזאת ליגה קשה ושוות כוחות ואנחנו יכולים להיקלע לתקופה לא טובה בהמשך. השחקנים שלי מביאים נחישות והקרבה וזה מה שצריך בליגה הלאומית." 
 
כוכב הקבוצה ומלך השערים, אדם מזרחי יתראיין הערב בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים ב- 18:00.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה