לחץ במלחה? בראדלי עזב את האימון, ורנאדו נזרק



יממה לפני המשחק הקריטי נגד ברק נתניה, והעצבים בירושלים משחקים תפקיד מרכזי. הגארד האמריקאי נפצע וסירב לחזור לפרקט. הסנטר ענה למאמן וסולק הביתה

 

האם מפלס הלחץ בהפועל ירושלים עולה? הקבוצה של עודד קטש תצא מחר בערב למשחק חוץ מול ברק נתניה, כשלכולם ברור שהפסד נוסף במשחק עלול לזעזע את המערכת. האדומים, כזכור, מגיעים למשחק אחרי שני הפסדים ועם לא מעט התכתשויות בין המאמן להנהלה, בעוד שנתניה גם עדיין לא ניצחה העונה, אבל במחזור האחרון הפגינה כדורסל מצוין והייתה קרובה לנצח את מכבי תל אביב.

אימון הערב אתמול לווה בשתי תקריות משמעתיות. בתקרית הראשונה, נפצע אייברי בראדלי באפו אחרי שהתנגש סטעות בדן גרונפלד. הגארד החל לדמם מאפו וישב בצד, וכשנתבקש לחזור לפרקט ולהמשיך את האימון, סירב. בירושלים איימו עליו בסנקציות משמעתיות, אבל בראדלי לא נרתע ופשוט עזב את מלחה. בירושלים החליטו שהשחקן לא ישחק מחר מול נתניה והוא יעזוב את הארץ בימים הקרובים.

זאת לא הייתה התקרית האחרונה. בהמשך האימון העיר המאמן עודד קטש לג'ארביס ורנאדו, שלא אהב את ההערכות המקצועיות של המאמן והחליט לענות לו. בתגובה, קטש העיף את הסנטר מהאימון והוא לא חזר לפרקט. גורם בקבוצה אמר בעניין התקריות: "מרגישים את המתח שיש באוויר, אבל טוב שעודד לא נותן לדברים להתמסמס לו מתחת לידיים".

המאמן של ירושלים, אגב, יכול להיות מעודד מהעובדה שמי שצפוי לחזור מחר לסגל הוא בריאן רנדל, שחוזר מפציעה ממושכת. ג'ון תומאס, שעדיין לא החלים מהפציעה, לא יתלבש ביחד עם בראדלי. מי שיערוך את הופעת הבכורה שלו במדים האדומים הוא דן גרונפלד.   

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה