המבחן האמיתי: הפועל ירושלים יוצאת לרמת גן



לופא קדוש ופרדי דוד יפגשו היום (15.00) על הקווים באיצטדיון וינטר. האדומים מגיעים אחרי ניצחון כמו גם הפועל ר"ג שרוצה לקחת שלוש נקודות נוספות ולהוכיח שהיא גדולה כמו התקציב שלה

הפועל ירושלים סיימה את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל ר"ג ב-15.00. (איצטדיון וינטר, יועבר בשידור ישיר).
 

עבור שתי הקבוצות מדובר במבחן גדול וכמו שהגדיר לופא קדוש: "המבחן האמיתי" .רפי כהן עבר השבוע בדיקת MRI שיצאה תקינה, והוא יפתח בשער. הפועל ירושלים תחסר את אסף עזו המוצהב.
 
במקומו של עזו אמור לעלות אורי פסו שעבר פציעה ארוכה. לצדו של פסו יפתח יוסי ביטון.   בקישור, אופיר עזו שפתח על הספסל בשבוע שעבר יחזור להרכב הפותח.
 
בקבוצה מחכים בכיליון עיניים לחזרתו של מוסא סלמן ל-11 וזה עשוי לקרות כבר במשחק גביע הטוטו בשבוע הבא.
 
לופא קדוש הזהיר הבוקר את שחקניו מסגנון המשחק של היריבה ואמר:" בתחילת השנה הפועל רמת גן באה לליגה וחשבה שבגלל שקוראים לה הפועל ר"ג היא תנצח תמיד. הם גילו שזה לא ככה והתחילו לשחק חזק. זה יכול להיות משחק בלי הרבה מצבים ואסור לנו להשתגע."
 
נציגי האוהדים החליטו לארגן הסעות למשחק שיצאו מצומת פת. מחיר ההסעה הלוך ושוב יהיה 40 ש"ח. לפרטים ניתן לפנות לנחום: 054-2516243.
 
בעניין אחר, בהנהלת המועדון דוחים על הסף את הפרסומים שמתי אברהם ועידו אליהו ישוחררו בחודש ינואר ואמרו: "אין לנו מושג מאיפה זה בא . אמרנו לא אחת שהאפשרות אפילו לא עלתה ובכל זאת רצות שמועות כאלה. בכל אופן, זה לא בא מהצוות המקצועי וגם לא מאיתנו. אם יש כאלה בתוך הקבוצה שרוצים להראות כאילו הם יודעים משהו, אז הם לא יודעים שום דבר."
 
הרכב משוער: רפי כהן, חיים איצרין, אורי פסו, יוסי ביטון, לירן מזרחי, אלירן אוחנה, עידן טל, אופיר עזו, רם סטי, איציק כהן, אדם מזרחי.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה