גרונפלד: ""שמח להגיע להפועל ירושלים"



הרכש החדש של האדומים יצטרף לאימונים של עודד קטש וצפוי לשחק ביום שני מול ברק נתניה. השחקן: "אני מגיע עם הרבה רצון לתרום ולעשות הכל להצלחת הקבוצה". בראדלי ביקש לעזוב

 

יממה אחרי החתימה של דן גרונפלד בהפועל ירושלים, ובצוות המקצועי של המועדון מאוד מרוצים. נכון לעכשיו, מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא לוק ג'קסון, לאור העבודה שעודד קטש ודרור כהן מאמינים שגרונפלד דורך לשחקן על המשבצת. מי שאמור להמשיך נכון לעכשיו במלחה הוא משה מזרחי, לאור העובדה שההצעות שקיבלה ירושלים על השחקן מבני השרון והפועל חולון נמוכות מדי.

גרונפלד אמר אתמול לאחר החתימה: "אני שמח להגיע להפועל ירושלים, מדובר במועדון מפואר בכדורסל הישראלי ואני שמח להיות חלק ממנו. היו פרטים קטנים ובסופו של דבר זה נסגר על הצד הטוב ביותר. אני מגיע עם הרבה רצון לתרום ולעשות הכל להצלחת הקבוצה, הן בליגה והן באירופה". אם לא יהיו הפתעות, גרונפלד צפוי לשחק כבר ביום שני מול ברק נתניה.

בינתיים, מי שביקש לעזוב את הקבוצה הוא אייברי בראדלי. הסיבה: השחקן טוען שקשה לו להתאקלם בארץ ובנוסף, יש לו בעיה אישית בארה"ב הקשורה במשפחתו. בראדלי ישחק מול ברק נתניה ביום שני ואז יעזוב את הארץ. במקביל, ירושלים ממשיכה לחפש שחקן שיחליף אותו בעמדה הזאת.

צילום: אתר מנהלת הליגה.
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה