משלחת ילדי "ליגת השכונות" של הפועל קטמון כבשה את ברצלונה



30 ילדים ירושלמים יצאו בשבוע שעבר לביקור בברצלונה והיו לאורחי הכבוד של המועדון המפואר ביבשת. לפניכם טעימה קטנה מהמסע המרגש

בשבוע שעבר יצאה משלחת של 30 ילדים מפרוייקט "ליגת השכונות" למסע מרגש במיוחד בברצלונה לאחר שהוזמנו להתארח בעיר על ידי הקרן לקאטלוניה שמימנה את שהותה של המשלחת.
 
פרוייקט "ליגת השכונות" הוא פרוייקט הדגל של "היוזמה החברתית" של אוהדי הפועל קטמון ירושלים. הפרויקט ופעיליו מפעילים ברחבי העיר ירושלים, בשכונות שונות לרבות במזרח העיר, קבוצות כדורגל הזוכות לאימונים על בסיס שבועי, מרכזי למידה לעזרה בלימודים וטורנירים חודשיים חגיגיים.

 
השחקנים בילו במהלך השבוע  באינספור פעילויות שוודאי, לא ישכחו בזמן הקרוב אך מעל לכל, זכו הילדים להכיר מקרוב את שחקני ברצלונה וחלק מהם אף לחצו ידיים למשלחת האדומה והנרגשת.
 
אם כל הכבוד לשיפוץ וההרחבה שעובר בימים אלה איצטדיון טדי המפואר, הילדים זכו להגיע לקאמפ נואו. הם כמעט ונגעו בדשא, נכנסו לתא השידור וישבו במקומות של השחקנים המוחלפים. באותם רגעים גם הילדים של המשלחת מירושלים ידעו כי לא מעט מבוגרים וילדים, מקנאים בהם.
 
רגע שיא נוסף היה בשבת בלילה, אז הגיעו הילדים למשחקה של ברצלונה מול סביליה. רגע לפני שהכוכבים הגדולים עלו לדשא, הילדים האדומים זכו לברכה מהכרוז, שהופיעה גם על המסך הענק במגרש. המשלחת אגב, התיישבה בתא כבוד מפואר, מקום שעל מנת להיכנס אליו צריך לשלם לא מעט. 
 
לירן ג'רסי, מנהל הפרוייקט אמר ל"ירושלים נט" :המתנה שקיבלנו בדמות נסיעה לברצלונה היא בשבילנו ובשביל הילדים צ'ופר נהדר, אך מהות הפרויקט עצמה היא שגרת הפעילות במהלך השנה, האימונים המסודרים, העזרה בלימודים והטורנירים. כל אלה נותנים לילדים את הערכים המוספים אשר באו לידי ביטוי כשיצגו אותנו לעיני כל העולם בברצלונה.אנחנו רוצים להודות לד"ר מאיר מרגלית, חבר מועצת העיר, שיצר את הקשר בין הפרויקט לספרדים."
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה