מקורב לדני קליין: "הוא מאוד מאוכזב"



יממה אחרי ההפסד לאשקלון במלחה, ובהפועל ירושלים כבר חושבים על שינויים בסגל ונכון לעכשיו לא מדברים על מעמדו של עודד קטש. גורם בקבוצה: "צריך לתת לעודד את הצ'אנס לתקן ורק אחר כך לדבר על המעמד שלו"

בהפועל ירושלים התעוררו הבוקר לעוד יממה מתוחה, זאת בעקבות ההפסד השני ברציפות אתמול, הפעם 93:95 לעירוני אשקלון במלחה. גורמים בקבוצה מספרים על יחסים מתוחים מאוד בין היו"ר, דני קליין, למאמן, עודד קטש, ומקורב ליו"ר האדום אמר הבוקר: "דני מאוד מאוכזב מעודד, והוא גם לא טורח להסתיר את זה. אם הקבוצה תפסיד בשני המשחקים הקרובים, דני כבר לא יעבור על זה בשתיקה ויהיה פה זעזוע".

נכון לעכשיו, במלחה לא מדברים על מעמדו של קטש, למרות שבחדרי חדרים, אם המאמן היה מציע את התפטרותו, לפי בכיר במערכת, "אף אחד לא היה מונע את זה ממנו". מצד שני, אותו מקורב לקליין מסביר: "גם אם דני היה מפטר את עודד, את מי הוא היה מביא? את יעקב ג'ינו? את רובי בלינקו? אין מאמנים פנויים בשוק, ולא נראה לי שצביקה שרף ירצה לחזור".

בירושלים מדברים כרגע על שינויים בעמדות של השחקנים. גורם במערכת אמר: "עם הסגל הזה אי אפשר להצליח. נקודה. הקבוצה בנויה לא טוב". מעמדו של אייברי בראדלי, למרות המשחק אתמול, עדיין לא יציב. "הוא נתן הצגה יפה", מסבירים במלחה, "אבל עדיין, הוא לא רכז". קטש, כאמור, גם רוצה לחזק את עמדה מספר שלוש, והשם שהכי מעניין אותו הוא שמו של אורוס טריפקוביץ'. במלחה עדיין מנהלים משא ומתן עם דן גרונפלד, אבל ב-48 השעות האחרונות גם הפועל חולון חזרה לתמונה, וזאת הסיבה שהעניין מתעכב. כך או כך, במועדון מקווים שברגע שהפצועים יחזרו, בריאן רנדל וג'ון תומאס, הקבוצה תיראה טוב יותר. "צריך לתת לעודד את הצ'אנס לתקן ורק אחר כך לדבר על המעמד שלו", סיכם גורם בירושלים.

בצד של קטש, המאמן נראה אתמול בסיום המשחק מאוד מדוכדך, אבל ניסה להרים את השחקנים שלו בחדר ההלבשה. מצד שני, למרות שהוא לקח עליו את כל האחריות, הקואץ' באדום לא מבין למה כל התיק נופל עליו. "ההנהלה לקחה השנה חלק בבניית הקבוצה בדיוק כמו עודד, אם לא יותר", מספר מקורב למאמן, "אז זה לא חוכמה לזרוק עליו את כל החיצים".

אייברי בראדלי אמר אתמול בסיום המשחק: "שיחקנו יותר טוב משבוע שעבר, אבל למרבה הצער הפסדנו. אנחנו פשוט צריכים לשחק חזק יותר במשחק הבא. באופן אישי, הרגשתי יותר ביטחון, החברים שלי לקבוצה עזרו לי להרגיש יותר בטוח, אבל זה לא באמת משנה כשאנחנו לא מנצחים".

לוק ג'קסון הוסיף: "שיחקנו בגישה הנכונה, שיחקנו חזק, אבל אנחנו פשוט צריכים למצוא דרך לנצח. אשקלון קבוצה טובה, אני נותן להם קרדיט אבל כמו שאמרתי, אנחנו פשוט צריכים למצוא דרך לנצח.  אין לי את כל התשובות, אנחנו נגיע לאימון ביום שלישי, נעבוד חזק יותר ונמצא דרכים לתקן את מה שלא עובד. יש בקבוצה הזאת שחקנים צעירים וחדשים ואנחנו צריכים לגלות את הדרך הנכונה. אני מאמין בכל כולי שאני יכול לתרום לקבוצה. אני שחקן קבוצתי, אום בהפועל מרגישים שהם צריכים להחתים עוד שחקנים, גם בעמדה שלי, זה בסדר".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה