מה יהיה? בית"ר הפסידה 1:0 לרמה"ש. מהומה בסיום



בית"ר ירושלים נקלעה לפיגור מוקדם, כרגיל, משער של עשאהל בן שבת. יובל נעים הורחק, אריאל הרוש נפצע ויצא והשער של בית"ר לא הגיע. משחק שישי ללא ניצחון, בית"ר לומדת להכיר את התחתית. נעים:"לא נרד ליגה". מהומה בסיום: אוהדי בית"ר חיכו לשחקנים מחוץ למגרש ותקפו את אורן ניסים, איציק קורנפיין ואיתן מזרחי

בית"ר ירושלים אירחה הערב את רמת השרון וחלמה להשיג שלוש נקודות אחרי חמישה מחזורים נטולי ניצחון. אז חלומות לחוד ומציאות לחוד ובית"ר מצאה עצמה ללא נקודות וגם בלי הרבה כבוד עצמי אחרי משחק חלש.
 

אחרי לא מעט התלבטויות החליט נעים לפתוח עם אנדריי פילאבסקי שחזר רק ביום שלישי האחרון לאימונים. תומר בן יוסף שסופסל מול סכנין וקובי מויאל שחזר מפציעה, פתחו גם כן.
 
השינויים של נעים כאמור, לא הועילו ובית"ר צנחה לתחתית. במחזור הבא פוגשת בית"ר את מכבי תל אביב ואף אחד בקבוצה של קורנפיין לא משלה את עצמו ומצפה לנקודות.
 
מחצית ראשונה:
 
בדקה ה-3 למשחק, אנדריי פילאבסקי נחתך מתחת לעינו אחרי שאורן ניסים הכניס מרפק בפניו. הבלם קיבל טיפול ושב לשחק. בדקה השביעית הגיע השער שיובל נעים כל כך פחד ממנו. משה אבוטבול הרים כדור קרן לראשו של עשאהל בן שבת שנגח לרשת של הרוש. 1:0 לאורחים.
 
בית"ר ירושלים התחילה להתעורר בדקה ה-20 עם שתי הזדמנויות מצויינות של שי חדד וקובי מויאל. בית"ר התחילה לשלוט במשחק אבל לא הגיעה למצבים מסוכנים. אורן ניסים לא ריחם עם על דן אייבנדר ונתן לו מכה בפנים שעלתה לו בכרטיס צהוב.בתוספת הזמן שלח קובי מויאל עלנ בעיטה חזקה לרחבה שהגיע ללירון דיאמנט שהפציץ את המשקוף והחוצה.
 
מחצית שנייה:
 
צחי אליחן החליף את לירון דיאמנט עם פתיחת המחצית השנייה.
 
אריאל הרוש נפצע בברכו אחרי שיצא לכדור מול אורן ניסים. הצוות הרפואי טיפל בשוער שהמשיך לשחק, לא לפני שיובל נעים הורחק על כך שנכנס לדשא.
 
בדקה ה-64 אריאל הרוש ביקש להתחלף ובמקומו נכנס אוהד סיידוף. הפציעה של הרוש יכולה לגרום לו להיעדר מספר שבועות. אין ספק, מכה לבית"ר.
 
יובל נעים סיכם את המשחק: "פתחנו טוב את העונה ואז נכנסנו לסחרור של הפסדים. כשנחזור לטדי ניקח נקודות ונחזק את הקבוצה. אנחנו הרבה יותר טובים מקבוצות אחרות בתחתית הליגה. אנחנו לא נרד ליגה".
בסיום המשחק התחוללה מהומה, כשאוהדי בית"ר תקפו תחילה את היו"ר איציק קורנפיין והסקאוטר איתןו מזרחי. אם זה לא הספיק, כ-500 אוהדי בית"ר חיכו מחוץ למגרש לאוהדי בית"ר ושרו להם: "אתם ביזיון, אין יציאה". בעקבות המהומה, המשטרה נאלצה להפעיל גז מדמיע.
 
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש(אוהד סיידוף), אלי דסה, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן (אביתר ברוכיאן), דן אייבינדר, קובי מויאל, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ולירון דיאמנט (צחי אליחן)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה