הפועל ירושלים הפסידה 93:95 לאשקלון



הפועל ירושלים פיגרה לאורך המשחק כולו והצליחה לחזור בדקות האחרונות למשחק. משה מזרחי החמיץ שלשה שיכלה להביא לקטש ניצחון ושקט. המאמן אמר בסיום: "צריך לעשות חושבים, אני לוקח את כל האחריות"

 
הפועל ירושלים ממשיכה להתדרדר והערב הפסידה הקבוצה 93:95 לעירוני אשקלון. החבורה של עודד קטש נראתה רע, אפילו מביך, ולמרות משחק טוב של אייברי בראדלי ודי ג'יי סטרוברי, האדומים הפסידו שבוע שני ברציפות וירדו לחדר ההלבשה לקול קריאות הבוז של הקהל.

 
 
המאמן עודד קטש אמר בסיום: "בניגוד למשחקים אחרים אני לא יכול לבוא בטענות לגבי האנרגיות שהיו לשחקנים. החצי הראשון לדעתי היה קצת מטורף. הם גם קלעו באחוזים גבוהים וגם כששמרנו טוב נענשנו בשניות האחרונות. הרבה מזה התחיל בנקודות קלות שהם עשו בגלל החלטות לא טובות בהתקפה. אשקלון קבוצה מצויינת, בכושר טוב, מגיע לה הקרדיט על הניצחון. אנחנו חייבים להיראות יותר טוב. זה לא פשוט לבוא ולשחק בהפועל ירושלים, אבל גם חסרה יכולת במקומות מסויימים".

קטש המשיך ואמר: "גם בשנה שעברה רוב המשברים קרו כשבריאן רנדל לא היה איתנו. זה לא פשוט, אחרי הסטירה שחטפנו בשבוע שעבר, וגם אז הקהל עודד אותנו. לקהל מגיע קבוצה שתיראה יותר טוב. אני חושב שצריך לעשות חושבים, אני לוקח את כל האחריות. יש בסיס של שחקנים, במיוחד ישראלים, טוב, וצריך לעשות את השינויים הנכונים".

 
מהלך המשחק
 
הפועל ירושלים מארחת בשעה זו את עירוני אשקלון במלחה. ג'ון תומאס ובריאן רנדל לא התלבשו למשחק וצופים במשחק ביציע.
 
הקבוצה של עודד קטש הגיעה למשחק אחרי תבוסה קשה בשבוע שעבר מול גליל/גלבוע ובמועדון האדום סימנו את המשחק הזה כחשוב מאוד להמשך הדרך.
 

הפועל ירושלים פתחה עם: יובל נעימי, אייברי בראדלי, לוק ג'קסון, ג'רוויס וראנדו, אלישי כדיר.

אשקלון פתחה חזק את המשחק, ואחרי חמש דקות הובילה 11:14. ההגנה של האדומים שוב לא עבדה טוב בפתיחת המשחק והקבוצה של אריק אלפסי הכתיבה את הקצב. מהצד השני, אייברי בראדלי עם דקות טובות השאיר את האדומים בתמונה. 25:26 לאשקלון אחרי רבע אחד. 

 עם פתיחת הרבע השני, ורנאדו העלה את הפועל ליתרון 26:27, אבל עמית שמחון לא הפסיק להחטיא מחוץ לקשת והעלה את אשקלון ליתרון 27:31. ורנאדו התעורר קצת בצד השני ועונשין של סטרוברי קבע 33:36 לאשקלון. הכחולים מהדרום המשיכו לרוץ וכבר עלו ליתרון 35:45, כשהקבוצה של עודד קטש נראית חסרת אונים. עד ההפסקה הפער פחות או יותר נשמר, ואשקלון ירדה למחצית ביתרון 43:52. 

הפועל ירושלים הראתה ניצוצות של חזרה עם פתיחת הרבע השלישי, הרבה בזכות יובל נעימי שקלע שש נקודות ועורר את הקהל האדום במלחה. אלפסי הזעיק פסק זמן ועצר את המומנטום של הפועל שעמדה לחזור למשחק.

תשע דקות לסיום האורחת מאשקלון מצליחה לשמור על היתרון הבטוח. הפועל רודפת אחרי אשקלון. אוהדי הפועל מתחילים לאבד סבלנות למראה הקבוצה של קטש שלא מצליחה להדביק את הפער.

יובל נעימי החזיר את הפועל למשחק ושתי דקות לסיום אשקלון מובילה רק בארבע הפרש. ההמשך היה מותח וצמוד ובמצב של 93:95 משה מזרחי החטיא שלשה שהייתה יכולה לגמור את המשחק, אבל הכדור הלך החוצה וירושלים הפסידה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה