נעים לשחקניו: "אנחנו צריכים לנצח את רמת השרון"



בית"ר ירושלים תארח הערב את רמת השרון ברמת גן. המאמן עדיין מתלבט עם מי לפתוח בהגנה לצד בן יוסף. קובי מויאל חוזר. נעים באסיפת השחקנים: "לא מחלקים יותר מתנות"

 בית"ר ירושלים בונה הערב על ניצחון מול רמת השרון. בקבוצה יודעים שרמת השרון, למרות שהציגה יכולת טובה מול הפועל תל אביב, יכולה להיות הקבוצה ממנה תוציא את הנצחון המיוחל.
 

לאורך השבוע דרש יובל נעים משחקניו להישאר בעמדות שלהם גם אם יקבלו שער מוקדם. המאמן נתן כדוגמא משחקים קודמים בהם ספגה בית"ר בדקות הראשונות ואז השחקנים עזבו את עמדותיהם והחלו לרוץ קדימה.
 
באסיפה הקבוצתית אתמול אמר המאמן לשחקנים: "רמת השרון עובדת על מתפרצות וההתקפה שלה מהירה. גם אם נספוג שער אני לא רוצה לראות שחקנים שעוזבים את העמדות שלהם. תהיו סובלניים ועם הקהל ביציע אנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה."
 
מבחינת הרכב, נעים טרם החליט לגבי עמדת הבלם. לאורך השבוע תורגל אנדריי פילאבסקי בהגנה לצידו של תומר בן יוסף שיחזור ל-11 אחרי שסופסל בשבוע שעבר. למרות זאת, נעים שוקל לעלות עם אייבנדר כבלם ואם יעשה זאת, מיגל פורטיז'ו יפתח בקישור.
 
קובי מויאל יחזור הערב להרכב הפותח אחרי היעדרות ארוכה. מי שיחמיץ את המשחק יהיה עמית בן שושן שעדיין פצוע. לירון דיאמנט ימשיך להחליפו בחוד.
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, אנדריי פילאבסקי , אבי ריקן, דן אייבינדר, קובי מויאל, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ,לירון דיאמנט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה