קדוש:"ליגה קשה, כולם מנצחים את כולם בלאומית"



מאמן הפועל ירושלים, לופא קדוש שומר על צניעות ולא מתרגש גם אחרי הניצחון אמש שקירב את הפועל לצמרת. אופיר עזו זכה למחמאות מחבריו בעוד שהקפטן רם סטי קיבל ביקורת קשה:"שיפנים מה זה אומר להיות קפטן"

החגיגות בחדר ההלבשה של הפועל ירושלים נשמעו עד ליציע אחרי הניצחון אתמול 1:3 על הפועל הרצליה. בהנהלת הקבוצה היו מאושרים אחרי הניצחון ואחרי השינוי שהציגה הקבוצה אחרי מחצית ראשונה חלשה.
 

את מרבית המחמאות קיבל, מי אם לא, הכוכב של המשחק, אופיר עזו. בהפועל שמחו מאוד עבור עזו שפתח את העונה בחוסר יציבות ואתמול הוכיח עד כמה הוא חשוב לקבוצה של קדוש.
 
כזכור, עזו עלה לשחק במחצית השנייה. הוא בישל את השער הראשון, כבש את השני, והיה אחראי גם לשלישי אחרי שהוכשל ברחבה והפועל קיבלה פנדל בתוספת הזמן.
 
חבריו לקבוצה אמרו בתום המשחק: "אם יש מישהו שמגיע לו להיות המצטיין זה אופיר שעשה את השינוי אחרי שבמחצית הראשונה לא עשינו יותר מידי. הוא פתח את המשחק ויצר מצבים. הוא בניגוד לאחרים אצלנו, לא היה רץ לבכות ללופא כשלא הלך לו. הוא המשיך לעבוד בשקט ואנחנו שמחים שאתמול הוא התפוצץ."
 
עזו הודה לאוהדי הפועל בעמוד הפייסבוק שלו על התמיכה והעידוד וקרא לכולם להגיע למשחק החשוב ביום שישי ברמת גן.
 
בנוסף לעזו, גם המגנים לירן מזרחי וחיים איצרין זכו אתמול למחמאות כמו גם הקשר אלירן אוחנה. שחקני הפועל שמחו במיוחד עבור עידן טל שהבקיע את הפנדל. מיד לאחר שכבש הרימו אותו חבריו ועודדו אותו.
 
בניגוד אליהם, שחקנים בהפועל מתחו אתמול ביקורת קשה על הקפטן, רם סטי שהוחלף בדקה ה-60. "סטי צריך להפנים מה זה אומר להיות קפטן ולקחת אחריות. הוא תקע את המשחק והיה חלש." סטי טרם הגיב לדברים ותגובתו אם תתקבל, תובא בהמשך.
 
הצוות המקצועי שזכה לתמיכה גם בפתיחת העונה הפחות טובה, קיבל אתמול שבחים על ניהול המשחק. מאמן הקבוצה לופא קדוש לא התרגש גם מהניצחון, ואמר לנו: "זה עוד ניצחון.כולם יכולים לנצח את כולם בליגה הלאומית. במחצית הראשונה הפועל הרצליה היו יותר טובים והם לא ניצלו את זה. החילופים הכניסו יותר מהירות ומחץ."
 
בשבוע הבא תפגוש הפועל את הפועל רמת גן, במשחק שיועבר בשידור ישיר. "משחק קשה? בשבוע לאחר מכן יש לנו את בית"ר שמשון. זה גם משחק קשה כמו כל המשחקים בליגה."
 
על נושא הביקורות בקבוצה ועל המשחק הגדול של אופיר עזו אמר קדוש:" כמו תמיד, אני לא מדבר על שחקן כזה או אחר בתקשורת. מה שיש לי להגיד לשחקנים אני אומר להם."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה