"זה היה אחד הימים המשפילים שלי כאוהד בית"ר"



הציטוט שבכותרת שייך לאוהד בית"ר שנסע אתמול עד לסכנין בשביל לראות את החבורה של יובל נעים מקבלת בראש. יממה אחרי התבוסה, כולם על המוקד. על הכוונת: יובל נעים והקפטן אבירם ברוכיאן. ירושלים מלחמה

הלם. רק כך ניתן לתאר את התחושה בבית"ר ירושלים, יממה אחרי ההפסד הצורם, אפשר להגיד גם התבוסה, 0:3 ליריבה השנואה, בני סכנין.

בעקבות ההפסד, חדר ההלבשה של בית"ר רותח והביקורות מתחילות לצאת החוצה, גם כנגד השחקנים וגם כלפי כיוונו של המאמן, יובל נעים. מספיק היה להיות אתמול במחצית בחדר ההלבשה של בית"ר בשביל לשמוע את השחקנים מדברים על זה ש"הלוואי והמשחק יגמר ב-0:1, אנחנו קונים את זה", בשביל להבין עד כמה חמור המצב.

"פשוט לא הופענו למשחק", סיפר היום שחקן בקבוצה לאתר שלנו, "ועם כל הכבוד ליכולת של סכנין, אנחנו פשוט היינו רעים. לא הייתה מלחמה, לא הקרבה ולא טקטיקה. ההתלהבות של יובל אולי עזרה לנו במשחקים הראשונים, אבל עכשיו, אנחנו לא דומים לכלום. החבר'ה פה חייבים להתעורר, אנחנו בקצב הזה בדרך הוודאית לליגה השנייה".

מקורב לקבוצה הפנה את הביקורת דווקא לכיוון של נעים ואמר: "לא יכול להיות שבמשחק הזה, עם כל הקהל של סכנין והלחץ סביב המשחק, יובל בוחר לשים את תומר בן-יוסף על הספסל. אם הוא היה רוצה לחנך אותו, הוא היה צריך לעשות את זה כבר לפני שבועיים. אי אפשר כל משחק לעלות עם שני בלמים אחרים. זה בדיוק מה שאלישע לוי עושה במכבי חיפה, וכמו שזה פוגע בהם, ככה זה פוגע בבית"ר. עם כל הכבוד לצעירים, שחקנים כמו שי מוטאי לא יכולים לפתוח במשחק כזה. בקיצור, יובל חייב להחליט עם איזו הגנה הוא רץ וככה להמשיך".

עוד שחקן שזכה לביקורת גדולה הוא אבירן ברוכיאן. מאמן בליגת העל, שהעדיף להישאר בעילום שם, אמר לנו היום בעניין של הקפטן: "אם יובל לא יפנים שאין דבר כזה פרות קדושות, בטח במקרה של אבירם, הוא יהיה בצרות. אבירם לא בכושר – נקודה, ומי שלא בכושר, צריך לשבת על הספסל. הוא לא מפסיק לאבד כדורים והכי חמור, ממעט לעשות הגנה. יש גם בעיה קשה של מנהיגות על המגרש ואם במשחק כזה אתה לא רואה את אבירן צורח על השחקנים ונכנס בהם, מה כבר אפשר להגיד?".

ואם להיות כנים, הכי מסכנים הם האוהדים. יותר משעתיים הם נסעו באוטובוסים לצפון, עברו בשדות, חלקם נכנסו למשחק באיחור והיום חלק מהם הודה בפנינו שאם לא היו"ר איציק קורנפיין, הם גם לא היו רואים את המשחק. בכלל, הסוף אתמול היה משפיל, כש-5000 אוהדים באדום שרו ל-500 האמיצים שהגיעו לסכנין "יאללה, הביתה" וכאילו שזה לא מספיק, האוטובוס של אוהדי בית"ר חטף אבנים ביציאה מהמגרש.

"אין לשחקנים האלה כבוד", סיפר לנו היום אוהד של בית"ר, שנסע עם הקבוצה אמש למשחק, "ואם ככה הם נראים במשחק שהכי חשוב לנו, האוהדים, לא מגיע להם ללבוש את החולצה עם המנורה. היה כבר עדיף שנעלה עם הנוער, תאמין לי שהם נמצאים בכושר הרבה יותר טוב. לא יכול להיות שאנחנו עוברים את כל התלאות האלה בדרך למגרש ועוד לא נכנסו לאצטדיון וכבר סכנין מובילה 0:1. איפה המלחמה? איפה ההקרבה? כולם מלכלכים על כולם ומאשימים אחד את השני, אבל אף אחד לא עושה באמת חשבון נפש עם עצמו. כדאי להם להתעורר, גם למאמן, כי יש הפסדים שאנחנו האוהדים לא מוכנים לקבל, בטח לא תבוסות לקבוצה כמו סכנין. זה היה אחד הימים המשפילים שלי כאוהד בית"ר".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה