הצרות של בית"ר, הביזיון של אנשי סכנין



ביום שאחרי התבוסה לסכנין בבית"ר לא ממהרים להצביע על אשמים ומתמקדים בספסל הקצר. "כשקובי ועמית יחזרו,נראה אחרת", אמר יובל נעים שהיה נראה אתמול בעיקר מיואש ואובד עצות. אבנים הושלכו לאוטובוס בו ישבו אוהדי בית"ר:"נמאס מזה"

חדר ההלבשה של בית"ר היה אתמול שקט מהרגיל ואמר המון על התחושות הכלליות בקבוצה. אף אחד בבית"ר כבר לא יודע מאיפה תבוא הישועה.
 

"בושה איך ששיחקנו. לא ככה אמורה בית"ר ירושלים להראות. אין אשם אחד. כולם כולל כולם אשמים. יובל אמר אתמול שאנחנו משחקים בלי התלהבות. זה לא משהו מכוון אבל זה בהחלט נכון." אמר אתמול שחקן בקבוצה.
 
הקבוצה של יובל נעים עלתה אתמול למגרש בסכנין ולא הציגה דבר הקשור לכדורגל. מי שאמור להוביל את בית"ר ולתת ביטחון לשאר ההרכב, אבירם ברוכיאן, היה אתמול בגדר נעלם ומלבד לאבד כדורים, לא עשה יותר מידי.
 
למרות זאת, ביום שאחרי התבוסה, בבית"ר לא ממהרים להצביע על אשמים ואומרים: " אין למי לבוא בטענות. אי אפשר להאשים את הצעירים. ידענו שהסגל הקצר יפגע בנו והנה זה קורה."
 
המאמן יובל נעים היה נראה מאוד מאוכזב ואובד עצות בתום המשחק ואמר:" אין לי ספק שכשקובי ועמית יחזרו נראה הרבה יותר טוב. ההתלהבות שאפיינה אותנו בתחילת העונה כבר לא קיימת."
 
דן אייבנדר סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ויעבור בדיקות. כרגע הוא בספק למשחק מול רמת השרון. עמית בן שושן לא אמור לחזור השבוע לסגל בשל הפציעה ולירון דיאמנט ימשיך בחוד. 
 
הקבוצה זועמת על היחס של אנשי סכנין אמש. מוכר הכרטיסים שהגיע לפארק אוסטרליה "נבהל" מאוהדי בית"ר והחליט כי הוא לא מוכר כרטיסים. אוהדי בית"ר שוב עוכבו ונכנסו למשחק רק אחרי תחילתו.
 
"אנחנו לא מבינים למה אי אפשר היה להעביר כרטיסים מראש ובזה היה נגמר הסיפור. לצערנו, אנחנו כבר רגילים. קיווינו שהפעם זה יהיה שונה אבל הכל היה כרגיל. אם לא איציק שדיבר עם ראשי סכנין וביקש להכניס את האוהדים ונתחשבן אח"כ, האוהדים שלנו לא היה נכנסים אתמול למשחק." אמרו בקבוצה.
 
בסיום המשחק הושלכו אבנים על האוטובוס בו ישבו אוהדי בית"ר ירושלים שיש לציין שהתנהגו למופת אמש.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה