בלטה בהעדרותה : בית"ר הובסה בסכנין



בית"ר ירושלים ממשיכה ביכולת הירודה.אוהד קדוסי העלה את סכנין ליתרון מוקדם.ג'ואל דמאו הכפיל את התוצאה בדקה ה- 62. ראדי בישל לאזארוב שחגג עם השלישי בדקה ה-84. נעים:"מבטיח שבית"ר לא תרד"

בני סכנין אירחה הערב את בית"ר ירושלים ומנעה ממנה שוב, אחרי חמש וחצי שנים לנצח בדוחא. לומר את האמת, עד כה סכנין הוכיחה כי היא טובה יותר מבית"ר אך גם יובל נעים לא ציפה לתבוסה שכזאת.
 

אבירם ברוכיאן השאיר את כושר המנהיגות בבית ולא נראה על המגרש בשום שלב. גם חבריו לקבוצה לא הופיעו הערב והתוצאה- 0:3 בסיום.
 
תומר בן יוסף סופסל ובמקומו פתחו מתן בראשי ומיגל פורטיז'ו. שי מוטאי החליף בקישור את קובי מויאל הפצוע. לירון דיאמנט פתח בחוד. 
 
אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לדוחא בליווי מספר ניידות על מנת למנוע עימותים ותקלות מיותרות בכניסה למגרש. בניגוד לבקשות ההנהלה, חלק מהאוהדים נכנסו אחרי שתיקת הפתיחה.
 
יובל נעים אמר בסיום: "יש דברים שקשה מאוד להסביר. היינו שווים לסכנין בחצי הראשון, קיבלנו גול מחצי הזדמנות. שיחקנו נגד קבוצה טובה עם קהל טוב. בתקופה האחרונה אנחנו משחקים חלש מאוד ובחוסר התלהבות. בית"ר ירושלים לא תרד ליגה אבל מלכתחילה היה ברור שנתמודד בתחתית."
 
לגבי אי שיתופו של תומר בן יוסף: "אני הולך לפי האימונים. ככה החלטתי. כשתומר בן יוסף שיחק הפסדנו. החלטה מקצועית."
 
מחצית ראשונה-
 
שלומי דורה ביקש משחקניו שער מוקדם וקיבל. אוהד קדוסי ניצל טעות בהגנה הבית"רית וקבע 0:1 כבר בדקה השביעית למשחק.
 
שלוש דקות מאוחר יותר בעט חלאד חלאילה חזק אבל אריאל הרוש היה במקום ועצר. סכנין ממשיכה לתקוף, הגנת בית"ר לא מתפקדת. בדקה ה-12 אזארוב מצא את השער והתחיל את החגיגות אבל מאיר לוי שרק לנבדל מוצדק והרס את השמחה של סכנין. 
 
סטיבן כהן חדר לרחבה , בעט לשער אבל ויצמן נגע בכדור והרחיק.בית"ר הייתה אמורה לקבל קרן אבל לוי שלא ראה התעלם מהטענות של כהן.עשרים דקות עברו ובית"ר ככל הנראה, עדיין לא הגיעה למשחק. סטיבן כהן ניסה לעשות מבצע אישי בדקה ה-26 אבל בעיטה חלשה לשער היריבה לא הניבה דבר.בדקה ה-35 הפציץ ראדי בבעיטה חופשית שמצאה את הקורה והקפיצה את דוחא.
 
מחצית שנייה-
יובל נעים לא ערך חילופים במחצית ומלבד הזדמנות אחת בית"ר המשיכה ביכולת החלשה. זה היה באוויר ובדקה ה-62 זה הגיע. חלאד חלאילה יצא למתפרצת והיטל בהגנה הבית"רית, הכניס כדור לג'ואל דמאו שקבע 0:2.
 
השוער של סכנין, מוחמד קנדיל ממשיך להציג יכולת טובה למרות שיכל להירדם בקלות אחרי משחק ארוך וחוסר מעש. בדקה ה-83 העלה ברוכיאן בעיטה חופשית לרחבה שמצאה את ראשו של פורטיז'ו שנגח מצויין אבל עירנות של קנדיל מנעה ממנו לצמק.
 
ראדי רצה לקחת חלק בחגיגה ובישל מצויין לאזארוב שכבש את השער השלישי לזכות סכנין בדקה ה-84. אוהדי סכנין מתמוגגים מאושר ביציע.
 
 
הרכב פותח: אריאל הרוש, אלי דסה, מיגל פורטיז'ו, מתן בראשי, אבי ריקן, דן אייבנדר, שי מוטאי, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, לירון דיאמנט.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה