הפועל הובסה. ביקורת על קטש ו-ורנאדו



יממה אחרי התבוסה לגליל/גלבוע, ובהפועל ירושלים מתעוררים לבוקר של הטחת האשמות. על הכוונת: המאמן של האדומים והסנטר החדש. גוקם בקבוצה: "לפעמים זה נראה שהעסק גדול על עודד". ג'ון תומאס יעבור צילום

 

בהפועל ירושלים התעוררו היום לבוקר קשה ובעיקר מאכזב, זאת בעקבות התבוסה אמש 68:89 להפועל גליל/גלבוע.

מי שספג את מרבית הביקורת הוא המאמן עודד קטש, שכבר משחק שלישי ברציפות (כולל גביע צ'אנס), לא מצליח לעצור את המפולת של השחקנים שלו במחצית הראשונה ואם מוסיפים לכך גם את היכולת הלא יותר מדי מרשימה ממשחקי האימון, אפשר להבין מדוע הקברניטים במלחה מאוכזבים.

"עודד עשה אתמול מספר טעויות, ממש כמו טירון", סיפר לנו גורם בקבוצה, "אם הוא רצה להכניס את אייברי בראדלי לעניינים, הוא היה צריך לעשות את זה בהדרגה ולהעלות אותו מהספסל ולא ישר לזרוק אותו לחמישייה. הוא ילד, ואפשר היה לראות שהוא לא מוצא את הידיים והרגליים".

גורם נוסף במועדון העביר ביקורת על הרכש החדש של האדומים הקיץ, ג'ארביס ורנאדו, ואמר: "מדובר בשחקן ששמו עליו 250 אלף דולר ואנחנו לא מקבלים ממנו כלום. הוא עדיין בוסר ולא בטוח שהוא מתאים לרמה הזאת. מה שהיה טוב בשביל הליגה השנייה באיטליה, לא בהכרח טוב בשביל הליגה הראשונה בישראל, בטח לא לקבוצה בסדר גודל של ירושלים וכל הלחץ הסובב אותה".

קטש, כאמור, זכה למירב הביקורת ואותו גורם הוסיף ואמר: "על מה התאמנו כל הקיץ? הקבוצה נראית כאילו אין לה תרגיל אחד. כל הזמן פיק אנד רול וחוץ מזה, נראה שאין לנו כלים ושום דבר. לא נעים להגיד, אבל דווקא ליאור ליובין עשה אתמול לעודד בית ספר. לפעמים זה נראה מהצד שהעסק גדול עליו". למרות הביקורת על המאמן, גם השחקנים עצמם לא יצאו נקיים ובירושלים העבירו ביקורת על כולם, חוץ מדי ג'יי סטרוברי.

בקבוצה רוצים להאמין שדן גרונפלד יסגור את תנאיו בקבוצה בימים הקרובים. ג'ון תומאס צפוי לעבור היום בדיקה, בעקבות מתיחה בשריר, ובקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה