היום: טורניר לזכרו של איציק עדיקה



משפחתו של איציק עדיקה ז"ל וחברו הקרוב, יניב אברהמי טרחו ועמלו והיום ב-16:30 במבט יתקיים טורניר מרובע לזכרו של שחקן ומאמן העבר במחלקות הנוער של הפועל

לפני כחודשיים הלך לעולמו אחד מהאנשים היותר אהובים ומוכרים בעיר, איציק עדיקה ששיחק במחלקת הנוער של הפועל ירושלים ואף אימן בה.
 

משפחתו, יחד עם חברו יניב אברהמי טרחו רבות וארגנו טורניר מרובע שיתקיים אחר הצהריים(16.30) במגרש מבט.
 
בטורניר ישתתפו עובדי הדסה, שם עבד עדיקה, קבוצה נוספת תהיה קבוצת החברים. הפועל קטמון הזיזה את האימון שנקבע לה להיום לשעות הערב על מנת להשתתף בטורניר. אחיו, ליאור עדיקה, עבר לשורות קטמון וייקח גם הוא חלק בטורניר.
 
הפועל ירושלים תגיע גם כן, עם שחקני הנוער.עידן טל, אופיר ואסף עזו, אדם מזרחי ושחקנים נוספים מהפועל יגיעו על מנת לכבד את האירוע ויצפו בטורניר מהיציע שכן מחר מצפה לקבוצה משחק בגביע הטוטו.
 
האירוע יהיה פתוח לקהל ומארגני הטורניר קראו לכל הקהל האדום בעיר להגיע בהמוניהם ולקחת חלק במפעל שיהפוך מעתה למסורת וייערך מידי שנה.
 
אחיו, אופיר עדיקה, אמר הבוקר לירושלים נט:"מבחינתנו הטורניר מחבר את המשפחה והחברים ואנחנו נעשה כל שביכולתנו לקיים אותו כל שנה. אני מקווה שעם הזמן העוצמות יהיו גדולות יותר. זאת רק ההתחלה מבחינת ההנצחה של איציק ואנחנו נעשה עוד הרבה דברים גדולים בשבילו בספורט הירושלמי."
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה