כדורגל ומה שמסביב: בית"ר יוצאת לסכנין תחת אבטחה



בית"ר ירושלים תגיע הערב לדוחא מלווה בשוטרים. גם האוהדים יזכו לליווי משטרתי צמוד ויאלצו לקנות כרטיסים בפארק אוסטרליה. דן אייבנדר לרדיו ירושלים:"יש לנו מוטיבציה גדולה לקראת המשחק הערב"

בית"ר ירושלים יצאה הבוקר לאזור הצפון שם תשהה במלון עד שעות הערב. שעתיים למשחק,(20.50) תצא בית"ר לדוחא, תחת אבטחה כבדה.
 

המשטרה רוצה למנוע מאוהדי סכנין את האפשרות להתקרב לשחקני הקבוצה ותאבטח גם את אוהדי בית"ר שיגיעו לפארק אוסטרליה, ושם ירכשו את הכרטיסים למשחק.
 
דובר סכנין, מונדר חלאילה, אמר אתמול לרדיו ירושלים: "אנחנו עושים את כל המאמצים כדי למנוע עימותים. המשטרה היא שתמכור כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים בפארק אוסטרליה ולאחר מכן הם יקבלו ליווי צמוד למגרש."
 
גם כדורגל אמור להיות הערב, ובית"ר ירושלים שלא ניצחה בדוחא כבר חמש שנים, תקווה לעשות זאת למרות היכולת הטובה אותה מציגה היריבה מתחילת העונה. 
 
עמית בן שושן שכשל אתמול במבחן הכשירות יצפה במשחק מהיציע. מי שאמור להחליפו בחוד הוא צחי אליחן. סטיבן כהן יחזור ל-11 אחרי שהתאושש מפציעה. שי מוטאי ימשיך במקומו של קובי מויאל.
 
בהגנה, מתלבט המאמן בין מתן בראשי הצעיר לבין מיגל פורטיז'ו. כזכור, במשחק הליגה הקודם מול הפועל ראשון לציון, פתח נעים עם בראשי בעוד שפורטיז'ו לא שותף כלל. אופיר עמרם ששב מפציעה ארוכה, יפתח הערב על הספסל.
 
הקשר, דן אייבנדר, דיבר אתמול בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים ואמר: "סכנין נראית טוב מתחילת העונה ולעומת זאת, לנו נעצר המומנטום. נצטרך לשים את כל הבעיות שלנו בצד ולשחק היום עם המון לב. יש לנו מוטיבציה גדולה מאוד לקראת הערב וזה משחק שחשוב גם לקהל שלנו."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה