מחר: בית"ר יוצאת למשחק סוער בסכנין



בית"ר ירושלים תגיע מחר למשחק מעניין במיוחד בדוחא בתקווה להימנע מעימותים ביציעים. כ-350 שוטרים יאבטחו את המשחק. בית"ר רוצה ניצחון,עמית בן שושן בחוץ. עמרם חוזר לסגל

בית"ר ירושלים ובני סכנין יפגשו מחר (שני, 20:50) לקרב מעניין במיוחד באיצטדיון דוחא. בית"ר ירושלים מחפשת ניצחון אבל יודעת שמעבר לכדורגל, יהיה הרבה מתח ועניין ביציעים.
 

הקבוצה של יובל נעים תגיע למגרש בליווי אבטחה כבדה כמו גם אוהדיה שיזכו לשמירה צמודה על מנת למנוע עימותים.
 
נציגי המשטרה ביקרו הבוקר באיצטדיון דוחא על מנת להתחיל בהכנות לקראת המשחק. כ-350 שוטרים אמורים לאבטח את היציעים.
 
יובל נעים ושחקניו ערכו הבוקר את האימון המסכם לקראת מחר. עמית בן שושן לא עבר את מבחן הכשירות ולא ישחק מחר. נעים מתלבט לגבי זהות השחקן שיעלה במקומו של החלוץ אך נראה כי בסופו של דבר יהיה זה צחי אליחן.
 
בהגנה מתלבט נעים בין מתן בראשי שפתח במשחק שעבר לבין מיגל פורטיז'ו שירד לספסל ולא שותף כלל.סטיבן כהן שנעדר במחזור הקודם ישוב להרכב. שי מוטאי ימשיך להחליף את קובי מויאל שעשוי לחזור לשחק רק בעוד כשבועיים.
 
אופיר עמרם שהתאושש מפציעה ארוכה ישוב מחר לראשונה לסגל של בית"ר. עומר נחמני, שחקן הנוער זומן שוב לסגל של יובל נעים. הקבוצה תצא מחר בשעות הבוקר למלון באזור הצפון בו תשהה עד למשחק.
 
הרכב משוער: אריאל הרוש, אבי ריקן, תומר בן יוסף, מתן בראשי (מיגל פורטיז'ו), אלי דסה, שי חדד, דן אייבינדר, שי מוטאי, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, צחי אליחן(לירון דיאמנט).

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה