עולים צפונה: הפועל ירושלים מתארחת הערב אצל גליל/גלבוע



אחרי הניצחון הדחוק במחזור הראשון, הקבוצה של עודד קטש מקווה להמשיך במומנטום ולהשיג עוד שתי נקודות מול סגנית האלופה. המאמן: "עם כל הפיקנטריה, מתמקדים במשימה לנצח". אייברי בראדלי יתלבש ויפתח

  

בהפועל ירושלים מקווים לרשום הערב ניצחון שני במסגרת הליגה, הפעם על האקסית של המאמן עודד קטש, סגנית האלופה, הפועל גליל/גלבוע. ירושלים מגיעה למשחק אחרי ניצחון במחזור הראשון על בני השרון/הרצליה, אבל קטש ועוזרו דרור כהן לא היו מרוצים מהיכולת של השחקנים שלהם במחצית הראשונה מול הקבוצה של רועי חגאי, ועבדו עם השחקנים השבוע בעיקר על הפן ההגנתי.

בירושלים מאמינים שדן גרונפלד יחתום בקבוצה תוך 48 שעות. רוב הפרטים עם השחקן כבר מסוכמים והכוונה כרגע היא להחתימו לשנתיים. כרגע נראה שאם גרונפלד יגיע לבירה, משה מזרחי יעשה את הדרך ההפוכה להפועל חולון או יעבור לבני השרון. בהפועל גם לא פוסלים את האפשרות שלמרות הצטרפותו הצפויה של גרונפלד, מזרחי יישאר בסגל של קטש.

אלישי כדיר, שהיה חולה ביומיים האחרונים, כשיר למשחק ויתלבש היום. גם די ג'יי סטרוברי, שסובל מפציעה קלה בגיד אכילס, ישחק. מי שצפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בירושלים ואפילו לפתוח בחמישייה הוא אייברי בראדלי, שבקבוצה מאוד מרוצים מהיכולת שהוא מציג באימונים. ג'ון תומאס, שסובל ממתיחה, ובריאן רנדל, שעדיין לא החלים לגמרי מהפציעה, לא יתלבשו.

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "בשנים האחרונות כל משחק בין שתי הקבוצות היה מותח ומעניין ואין לי ספק שזה מה שצפוי לנו הערב. תמיד מרגש להגיע לגליל, מקום עם זיכרונות טובים, אך עם כל הפיקנטריה אנחנו מתמקדים אך ורק במשימה אחת והיא לנצח. נצטרך לבוא מרוכזים מתחילת המשחק ולהילחם על כל כדור הן בהגנה והן בהתקפה".

הגארד די.ג'יי סטרוברי, המצטיין בשבוע שעבר מול בני השרון, הוסיף: "מצפה לנו משחק קצבי וצמוד מול קבוצה טובה מאוד. אנחנו באים מוכנים למשחק עם הרבה רצון להצליח. גליל מסוכנת, במיוחד בבית שלה, אבל אנחנו מסתכלים בעיקר על עצמנו ונצטרך להיות מפוקסים מהדקה הראשונה. בהחלט נרצה לרשום ניצחון שני וליצור מומנטום חיובי".

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה