הערב: הפועל רוצה ניצחון שלישי רצוף



לופא קדוש ושחקניו יגיעו הערב לשכונת התקווה ויפגשו את בני לוד. סטי יחזור להרכב,עידו אליהו יירד לספסל. קדוש לרדיו ירושלים: "השחקנים מוכנים, הליגה שוויונית"

 הפועל ירושלים ניצחה בשבוע שעבר את אחי נצרת, מוליכת הטבלה, והערב תפגוש את בני לוד במטרה לצאת עם ניצחון שלישי רצוף.
 

השחקנים של לופא קדוש עברו השבוע בין מתחמי אימונים שונים בשל העובדה שהמגרש בקריית יובל עובר שזרוע חורף. בסופו של דבר הוחלט כי האימונים מעתה ועד לחזרה למגרש הקבוע, יתקיימו ביד המורה. שחקני הקבוצה היו מאוד לא מרוצים מההחלטה ואמרו: "להתאמן ביד המורה זה פשוט נורא. מלבד עשבים ובורות אין שם כלום."
 
בחזרה לכדורגל, אתמול ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. קדוש אסף את שחקניו ואמר להם: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ קשה מול יריבה קשה מאוד שנמצאת במומנטום טוב. אסור להיות שאננים."
 
רם סטי שנעדר מהניצחון בשבוע שעבר בשל פציעה ישוב להרכב על חשבונו של עידו אליהו שיירד לספסל.
 
קדוש דיבר היופים בצהריים בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים, "בדרך למגרש" ואמר: "אני תמיד אומר לשחקנים שלי שהתרופה הכי טובה בכדורגל זה לנצח. אנחנו משחקים באותה צורה ובאותה התלהבות כמו בתחילת העונה, ההבדל הוא שהתחלנו לנצל מצבים."
 
בנוגע למשחק אמר קדוש: "הליגה הזאת מאוד שוויונית וכולם מנצחים את כולם. מצפה לנו משחק צמוד, חזק וקשה הם במומנטום טוב אבל גם אנחנו. השחקנים שלנו מוכנים למשחק."
 
הרכב משוער: רפי כהן, לירן מזרחי, יוסי ביטון, אסף עזו,חיים איצרין, אלירן אוחנה, עידן טל, רם סטי, אופיר עזו,איציק כהן, אדם מזרחי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה