יובל נעימי: "אנחנו צריכים להגיע יותר חדים"



בהפועל ירושלים, למרות הניצחון במחזור הפתיחה, מאוכזבים מהיכולת. גורם בקבוצה: "אם בני השרון, קבוצה עם שישה שחקנים וחצי, באה למלחה ועשתה לנו בית ספר בחצי הראשון, זה תמרור אדום"

בהפועל ירושלים, למרות הניצחון במחזור הפתיחה על בני השרון/הרצליה, התאכזבו אתמול מאוד מהיכולת של הקבוצה, שפעם נוספת נתנה רבע ראשון חלש, כמו במשחק חצי גמר גביע הצ'אנס מול מכבי תל אביב. "נראנו רע, פשוט לא טוב, בעיקר בחצי הראשון", אמר גורם בקבוצה היום לאתר 'ערוץ הספורט', "ואם בני השרון, קבוצה עם שישה שחקנים וחצי, באה למלחה ועשתה לנו בית ספר בחצי הראשון, זה תמרור אדום. מצפה לנו עוד הרבה עבודה".

"בני השרון באה עם תוכנית משחק ברורה, שמרה אזורית 40 דקות, אבל אנחנו צריכים להיות יותר מוכנים ולא להתחיל ככה משחקים", סיפר יובל נעימי לאתר 'ערוץ הספורט', "הקהל המדהים שלנו דחף אותנו והחזיר אותנו למשחק, נשים על זה דגש וברור לי שנעבוד על זה. אנחנו צריכים להגיע למשחק יותר חדים, לרצוח מהרגע הראשון ולא לחכות שהקהל יעיר אותנו. החבר'ה פה מקצועניים, וצריכים לבוא מוכנים. עודד ישים על זה דגש ויהיה בסדר.

על ההחטאה שלו אחרי 40 דקות, שהייתה יכולה לגמור את המשחק, אמר נעימי: "יכולתי לגמור את המשחק, אבל הכל זה מלמעלה. זה יכנס פעם הבאה".

על המשחק הבא של הקבוצה, מול סגנית האלופה, גליל/גלבוע, אמר נעימי: "גליל בבית קבוצה טובה. מול מכבי זה לא היה המשחק שלהם, זאת קבוצה שתתמודד למעלה, נתכונן ברצינות ונעשה את ההכנות שלנו למשחק הזה".

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה