נקודה ללא אור: משחק רביעי לבית"ר ללא ניצחון



בית"ר ירושלים והפועל ראשון לציון נפרדו הערב בתיקו 1:1 באיצטדיון רמת גן. גומז העלה את היריבה ליתרון בדקה ה-24, ברוכיאן השווה בדקה ה-37. נעים: "היינו צריכים לנצח"

בית"ר ירושלים ממשיכה בתקופה הלא טובה וגם הערב לא הצליחה להשיג ניצחון. הקבוצה של נעים לא ניצחה כבר ארבעה מחזורים.
 

במחצית הראשונה הייתה בית"ר חלשה יותר והצליחה להשוות בזכות בישול אדיר של עמית בן שושן לאבירם ברוכיאן. למחצית השנייה עלתה בית"ר מפוקסת יותר ולמרות הזדמנויות חוזרות ונשנות לא הצליחה לעלות ליתרון.
 
 
מחצית ראשונה:
 
הפועל ראשון לציון פתחה את המשחק טוב יותר וכבר בעשר הדקות הראשונות למשחק הגיעה לשני מצבים. הרוש היה עירני ומנע מהיריבה לעלות ליתרון מוקדם.
 
בית"ר ירושלים התעוררה והתחילה להיכנס למשחק, אם כי לא הבריקה. שי חדד שיחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה אך החטיא. אבירם ברוכיאן ניסה לחקות את חדד אבל המהלך לא ממש צלח, וברוכיאן שחרר בעיטה נוראית וחלשה.
 
בדקה ה-24, זה הגיע. המשחק הרע של בית"ר ירושלים עלה לנעים ביוקר. אבי ריקן נגח כדור לאחור ותומר בן יוסף שנראה מבוהל לא עשה דבר. גומז השתלט על הכדור ובעט פנימה, 1:0 להפועל ראשון לציון.
 
בדקה ה-33 צחי אליחן כמעט והשווה אך כדור מצויין שקיבל מאלי דסה נשלח גבוה מידי.
 
בדקה ה-37 אבירם ברוכיאן קיבל כדור עומק מרגליו של עמית בן שושן ומשווה. 1:1 בר"ג.
 
מחצית שנייה:
 
ניסן יחזקאל טען שהשער של בית"ר היה אמור להיפסל ודאג להעביר את דעתו לשופט זיו אדלר שהרחיקו.
 
בית"ר ירושלים חזרה למחצית השנייה שונה והפגינה יכולת גבוהה אל מול ראשל"צ שהורידה הילוך. אופיר קריאף החליף את שי מוטאי בדקה ה-64. עדן נחמני נכנס במקומו של צחי אליחן בדקה ה-76.
 
בדקה ה-83 אבי ריקן פרץ באגף שמאל והכדור שהספיק להיעצר על ידי הגנת ראשל"צ נשלח לעמית בן שושן שניסה לנגוח. הכדור פגע בידו של שקלים אך השופט בחר להתעלם.
 
יובל נעים אמר בסיום המשחק: "היינו צריכים לנצח את המשחק. שלטנו בכדור במשך רוב המשחק והיו החמצות .זה ההבדל בין תיקו לניצחון. רוב השחקנים ששותפו הם מקומיים וזה שכר לימוד שאנחנו משלמים. אני מאוכזב מהתוצאה אבל צריכים להמשיך. הקהל הוא טוב ותומך, זה הכוח שלנו".
 

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, תומר בן יוסף, אבי ריקן, דן אייבינדר, שי חדד, שי מוטאי ,אבירם ברוכיאן, צחי אליחן ,בן שושן.

הפועל ראשל"צ: אבירן דלל, קובי מוסא, דור הלוי, אלביס מסיץ', עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי , ריף מסיקה , מוסא הילאל, אסי בלדוט ,דייויד גומז.

 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה