קשה ומתוק: ירושלים ניצחה 96:99 את בנה"ש במחזור הראשון



זה הלך קשה, אפילו קשה מאוד, אבל הקבוצה של עודד קטש רשמה ניצחון ראשון על בני השרון. האורחים הובילו לאורך כל המחצית הראשונה, אבל האדומים חזרו ונעימי החמיץ הזדמנות לגמור את המשחק אחרי 40 דקות. זה הלך להארכה, ושם סטרוברי גמר את הסיפור

הפועל ירושלים המתחדשת פותחת עונה בשעה זו במלחה, מול בני השרון. עודד קטש שהבהיר לשחקניו שהמטרה הברורה הערב היא ניצחון פתח בחמישייה עם: די ג'יי סטרוברי, לוק ג'קסון, יובל נעימי, ג'ארביס ורנאדו ואלישי כדיר.
 

לפני תחילת המשחק נערך טקס לזכרו של ליאור נבון ז"ל ששיחק במחלקת הנוער.
 
הרבע הראשון של ירושלים היה איום ונורא, ובני השרון פתחה פער אחרי רבע אחד של 15:20. הרבע השני גם לא האיר פנים לאדומים. עודד קטש השתמש כבר בכל הספסל שלו, אבל בני השרון שמרה על פער מבטיח והובילה 31:44 שתי דקות למחצית. עד המחצית, הפער נשמר והקבוצה של רועי חגאי ירדה לחדר ההלבשה ביתרון של עשר נקודות.
 
 
הפועל פתחה מצוין את הרבע השלישי, עם דקות טובות של אלישי כדיר וסטרוברי, ושלוש דקות וחצי בתוך הרבע, הצליחה לעלות ליתרון ראשון במשחק, 53:55. המשחק הצמוד נמשך, ועשר דקות לסוף המשחק, ירדו שתי הקבוצות לספסלים בשוויון 64:64.
 
הרבע האחרון צמוד ומותח, כשלוק ג'קסון מפציץ מצד אחד ומהצד השני, גם בבני השרון לא נשברים (דקות טובות של ג'יימס), ו-2:30 לסוף האורחים מובילים 79:80. המתח נמשך עד לשנייה האחרונה, ובמצב של שוויון 85:85, נעימי חדר לסל והחטיא ליי אפ פשוט. הולכים להארכה.
 
ההארכה נפתחה טוב מבחינתה של הפועל, ודקות טובות של סטרוברי הובילו את האדומים ל-86:91. אבל הקבוצה של חגאי לא נשברה, וטעויות של האדומים החזירו את האורחים ליתרון, 91:93. אבל הערב הזה היה שייך לסטרוברי, שהוביל את ירושלים שוב ליתרון, ומשם לניצחון 96:99.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה