קדוש לשחקנים: "גם שלא ניצחנו, שיחקנו טוב"



הפועל ירושלים שבה הבוקר לאימונים אחרי הניצחון 2:1 על אחי נצרת. שחקנים בקבוצה התלוננו על תנאי מגרש האימונים החלופי ביד המורה

חדר ההלבשה של הפועל ירושלים לא היה כל כך שמח כבר תקופה ארוכה. הקבוצה של קדוש שהשיגה ביום שבת ניצחון ליגה שני רצוף, שבה הבוקר לאימונים ושיחת היום בחדר ההלבשה הייתה הניצחון על אחי נצרת.
 

שחקני הקבוצה שוחחו היום על הנצחונות האחרונים ואמרו: "העובדה שניצחנו את אחי שנמצאת במקום הראשון, החזירה לנו את ההרתעה בליגה. קבוצות יבואו הרבה יותר מפוקסות למשחקים מולנו מעתה והלאה ואף אחד כבר לא יזלזל בנו."
 
קדוש כינס את שחקניו ואמר להם: " אנחנו נראים הרבה יותר טוב במשחקים האחרונים. גם כשלא ניצחנו שיחקנו טוב ואני שמח ששחקנים כאן נכנסים לכושר ממשחק למשחק."
 
המאמן החמיא לחלוץ אדם מזרחי על יכולתו הטוב במשחקים האחרונים וגם לקשר עידן טל שלטענתו משדרג את המשחק הקבוצתי. המאמן הזכיר גם את השחקנים הפצועים ואמר: "מתי כבר התחיל לחזור לעניינים וכשכל הפצועים יחזרו לחלוטין נהיה בתקופה הרבה יותר טובה."
 
מנגד, העיר המאמן לאופיר עזו ולאיציק כהן ואמר: "אתם חייבים לשחרר את הכדור מהר יותר."
 
הקבוצה התאמנה ביד המורה וזאת משום שהמגרש בקריית יובל עובר שזרוע חורף. שחקני הקבוצה התלוננו על תנאי המגרש ואמרו: "אי אפשר להתאמן כמו שצריך במקום שיש בו בורות ועשבים."
 
מחר תתאמן הקבוצה במגרש החדש בבית ספר קשת בשכונת קטמון.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה