איזהו אדם? צמד של מזרחי, השני בתוספת הזמן, העניקו ניצחון שני ברציפות להפועל



הפועל ירושלים ממשיכה במומנטום החיובי שלה והשיגה הערב עוד שלוש נקודות, כשניצחה את מוליכת הטבלה, אחי נצרת, 1:2. אדם מזרחי הפך את התוצאה והבקיע את שער הניצחון בתוספת הזמן

 
הפועל ירושלים מתחילה לנשום אוויר פסגות? הקבוצה של לופא קדוש השיגה הערב שלוש נקודות סופר חשובות, כשניצחה ב"בית" בבת ים 1:2 את מוליכת הטבלה, אחי נצרת. גיבור המשחק, איך לא, היה פעם נוספת אדם מזרחי, שהפך לבד את התוצאה והבקיע את שער הניצחון בתוספת הזמן.

 
הקבוצה של לופא קדוש הגיעה למשחק היום במטרה לצבור עוד שלוש נקודות, כשהקפטן רם סטי מחוץ לסגל ועידו אליהו פותח במקומו במרכז הקישור. הפועל פתחה עם רפי כהן בשער, לירן מזרחי, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, עידן טל, עידו אליהו, אופיר עזו, אדם מזרחי ואיציק כהן.

מחצית ראשונה: המשחק יצא לדרך לעיני 300 צופים שעשו את הדרך לאיצטדיון הביתי הזמני בבת ים. הפועל פתחה טוב את המשחק ושלטה לחלוטין בעשר הדקות הראשונות. בהמשך, נצרת התעוררה והמשחק הפך לשקול. בדקה ה-23 קיבל אדם מזרחי הזדמנות להעלות את קבוצתו ליתרון, אבל שוערה של אחי הדף. למרות ההתחלה הטובה, הפועל הורידה הילוך והיריבה החלה להשתלט על המשחק, כשרק עירנות של רפי כהן עוזרת לאדומים. בדקה ה-36 יצא איציק כהן למתפרצת והוכשל 20 מטר מהשער. החלוץ לקח את הבעיטה החופשית ופגע בחומה שהצליחה להרחיק. בדקות האחרונות למחצית המשחק התחיל להתחמם והפועל פרקה עצבים. על סף סיום המחצית נצרת הרחיקה כדור לקרן, אך השופט בחר שלא לאפשר את הבעיטה ושרק לסיום המחצית.

מחצית שנייה:

המחצית השנייה יצאה לדרך ללא שינויים בהרכב הפועל. בדקה ה-50 עידו אליהו פרץ מצד ימין וניסה להרים כדור לאיציק כהן, שחיכה לבד ברחבה. שחקן נצרת עצר את הכדור ביד, אך השופט בחר להתעלם. בדקה ה- 70 ביצע קדוש חילוף כפול. מתי אברהם ואלי דרעי נכנסו במקומם של עידו אליהו ואיציק כהן. הפועל המשיכה לזייף ובדקה ה- 72 ניצלה כשהכדור של נצרת פגע בקורה ויצא לקרן. בדקה ה-74 קיבל סרג' איליי, חלוצה של אחי, כדור עומק התגבר על המגן וגלגל פנימה. בדקה ה-83 נכנס ליעד עובד במקומו של אופיר עזו. בדקה ה-84 הוכשל אדם מזרחי ברחבה וקיבל פנדל. אותו מזרחי דייק וקבע את השיוויון. זה לא היה הסוף, ועמוק בתוך תוספת הזמן מזרחי הוכיח שוב שהוא הכוכב האדום כשנגח פנימה את שער הניצחון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה