כבר לא מושלמת: קטמון הפסידה 2:1 למרמורק



אחרי ההדחה ממפעל הגביע, בקטמון קיוו להתאושש כבר היום מול מרמורק והפסידו 2:1 אחרי שער שוויון עצמי. אהרון העלה את האדומים ליתרון מפנדל בדקה ה-4. זאדה: "עשינו הרבה טעויות"

הפועל קטמון אירחה היום בצהריים את מרמורק במסגרת המחזור החמישי בליגה א' והפסידה אחרי שהיריבה הגיעה בעיקר לבזבז זמן ולהסתגר.
 

שי אהרון העלה את האדומים ליתרון כבר בדקה ה-4, אחרי שקטמון קיבלה בעיטת עונשין. חניכיו של זאדה שמרו על היתרון אך בדקה ה-45 עומרי נווה החזיר כדור לעמית שמש שפספס אותו וקבע שיוויון 1:1.
 
במהלך המחצית השנייה הוציא המאמן את איסלם אלזנטי, זיו סולומוביץ' ואדיר מעודה והכניס במקומם את עוז צבאג, רועי בליכר וכפיר מלול מה שלא עזר לקטמון.
 
בדקה ה-80 ספגו האדומים שער נוסף, הפעם ממתפרצת וקטמון שהפגינה עצבים ושיחקה לא טוב ברוב חלקי המשחק, לא הצליחה להשוות עד הסיום.
 
מאמן הקבוצה אמר בסיום ל"ירושלים נט": היה משחק מלא בעצבים ושיחקנו לידיים שלהם. עשינו הרבה טעויות ואין לנו שום תירוץ. אנחנו בתקופה לא טובה ונצטרך להשתפר."
 
הרכב פותח: עמית שמש, עומרי נווה, יובל פוגלמן, ציון זקן, בני שרקט, זיו סולומוביץ', גרי אסוס , איסלם אלזנטי, ליאב פרנקו, שי אהרון, אדיר מעודה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה