קטמון רוצה להישאר מושלמת. זאדה: "משחק קשה"



הפועל קטמון תארח היום (13.30) את מרמורק במגרש הביתי בחולון. אדיר מעודה יפתח לראשונה בהרכב. זיו סולומוביץ' בקישור האחורי, פוגלמן בלם

הפועל קטמון תארח היום בצהריים את מרמורק במסגרת המחזור הרביעי בליגה. האדומים השיגו שלושה נצחונות בשלושה משחקים בליגה וממוקמים בראש הטבלה עם מאזן מושלם.
 

הקבוצה של זאדה נהנתה מפגרה של שבועיים במהלכה התלבט המאמן לגבי ההרכב הפותח לאור התוצאות במשחק הגביע ובמשחק האימון מול רמת השרון.
 
המאמן החליט שאדיר מעודה, שהציג יכולת טובה במשחקים האחרונים, יעלה לראשונה בהרכב הפותח לצד שי אהרון.
בקטמון מרוצים מאוד מיכולתו של החלוץ שהושאל מהיריבה העירונית, הפועל ירושלים.
 
זאדה התלבט לגבי השחקן שיפתח בעמדת הבלם במקומו של ארטיום טרטיאק ששבר את ידו. ההתלבטות הייתה בין רפאל לוריא לבין יובל פוגלמן הקשר האחורי. בסופו של דבר החליט המאמן להסיט את פוגלמן לעמדת הבלם ולהכניס זיו סולומוביץ' לקישור האחורי.
 
מי שיחזור היום להרכב לאחר שהודח לאחרונה מה-11 הוא המגן השמאלי בני שקרט. בקטמון דרוכים לקראת המשחק היום ובעיקר מודאגים מתנאי המגרש המקומי בו מארחת הקבוצה בחולון.
 
מאמן הקבוצה ליאור זאדה דווקא מודאג מהיריבה: " אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק מאוד טקטי נגד יריבה מאומנת. אני מאוד מקווה שנדע להתמודד עם זה."
 
קטמון תצא למשחק מוקדם מהרגיל בשל העובדה שבאזור תל אביב מתקיים היום הפנינג האופניים השנתי של תל אביב ובקבוצה רוצים להימנע מאיחור למשחק.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה