ג'קסון: "אנחנו יכולים ללמוד הרבה מהמשחק הזה"



בהפועל ירושלים מלקקים את הפצעים מהתבוסה אמש למכבי תל אביב, אבל מרימים את הראש. גורם בקבוצה: "אנחנו עדיין רחוקים מלהיות מחוברים". במועדון מרוצים מאוד מדי ג'יי סטרוברי ועודד קטש כבר מחכה לאייברי בראדלי

 

 

בהפועל ירושלים ניסו שלא לקחת את התבוסה אתמול למכבי תל אביב בצורה קשה מדי. גורם במועדון אמר בעניין הזה: "מכבי הגיעה הרבה יותר מוכנה למשחק הזה מאיתנו. אנחנו עדיין רחוקים מלהיות מחוברים. טוב שזה נגמר בהפרש הזה ולא בהפרש גבוה יותר".

בירושלים מודעים לעובדה שהקבוצה סובלת בחלקים מסוימים מיכולת לא טובה בהתקפה והמאמן עודד קטש אמר למקורביו בעניין הזה: "אני מקווה שאייברי בראדלי, מעבר למימד ההגנתי, יוסיף לנו כוח ויכולת טובה בהתקפה". בקבוצה שיבחו בעיקר את היכולת של די ג'יי סטורברי וגם היו מרוצים מהדקות שקיבל ג'ון תומאס. "אין לנו הרבה זמן, עכשיו נשאר לחבר את כל הפאזל ולחכות שבריאן רנדל יחזור", סיכם אותו גורם.

לוק ג'קסון, שסיים את המשחק עם 12 נקודות, אמר בסיום הערב אתמול: "מכבי קבוצה טובה, הם משחקים ביחד כבר הרבה זמן, יש להם שיטה טובה. אנחנו יכולים ללמוד הרבה מהמשחק הזה. התחלנו רע, היה לנו רבע ראשון איום, אבל אני מקווה שנלמד ממנו ולא נחזור שוב על הטעויות שעשינו בו. אני לא רוצה לתרץ, אבל שרקו לנו פעמיים עבירות טכניות בדיוק כשהיינו במומנטום וזה פגע בנו. מצד שני, זה חלק מהמשחק וזאת הייתה התנסות טובה עבורנו ברמות הגבוהות". 

על השאלה האם ירושלים תוכל בעתיד להתחרות במכבי אמר ג'קסון: "בהחלט. בתכל'ס, שיחקנו רק רבע אחד במשחק הזה, אז ברגע שנשחק מולם ונעמוד מולם משחק שלם, אפשר יהיה גם לנצח. אני נותן לך מילה שנוכל להתמודד מולם בהמשך".

אתמול גם נקבע סדר המשחקים של ירושלים באירופה. המשחק הראשון של האדומים באירופה יהיה בחוץ מול דונייצק ב-15.11. שבוע לאחר מכן תארח ירושלים את ציבונה זאגרב ואחר כך תארח את גראבלין. שבוע לאחר מכן השחקנים של עודד קטש ייצאו למשחק חוץ מול הצרפתים, יארחו את דונייצק בשבוע שלאחר מכן ואת הבית יסיימו במשחק חוץ קשה ב-20.12 מול ציבונה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה