סטרוברי: "בשביל משחק ראשון זה היה בסדר גמור"



הפועל ירושלים תחכה הערב ליריבה שלה מחר בחצי גמר גביע צ'אנס. מכבי תל אביב כבר מחכה מעבר לפינה, אבל הגארד החדש של האדומים לא מתרגש: "לא מסתכל על היריבה". תומאס ובראדלי עברו בדיקות רפואיות

בהפועל ירושלים היו מרוצים אתמול מהניצחון על מכבי אשדוד ברבע גמר גביע צ'אנס והערב יחכו במלחה לראות מי תהיה היריבה הבאה של הקבוצה בחצי גמר: המנצחת בין ברק נתניה ומכבי תל אביב.

שני השחקנים החדשים של הקבוצה, ג'ון תומאס ואייברי בראדלי, עברו הבוקר את הבדיקות הרפואיות והצהריים יערכו אימון ראשון עם האדומים, לא לפני שיערכו כל אחד שיחה אישית עם המאמן עודד קטש. בירושלים גם שיבחו אתמול את היכולת של לוק ג'קסון, שקלע 20 נקודות והראה הרבה לחימה והתלהבות על המגרש.

די ג'יי סטרוברי, שנתן גם הוא משחק טוב, אמר בסיום המשחק: "הרגשתי מצוין לשחק בפעם הראשונה במלחה מול הקהל הביתי שלנו. היה לנו משחק טוב, יודע שיש לנו קבוצה טובה, אבל יש עוד הרבה דברים שאנחנו צריכים לעבוד עליהם. בשביל משחק ראשון רשמי זה היה בסדר גמור. תהיה לנו השנה קבוצה הגנתית טובה, בשביל זה הביאו אותי לפה. אני אוהב את זה שיש יש לי אתגר, אתמול זה היה ג'וש קארטר, הייתי צריך לתסכל אותו, ומחר זה יהיה שחקן אחר".

על חבריו החדשים לקבוצה אמר סטרוברי: "ג'ון בחור גדול, והוא יעשה את העבודה שלו, אני בטוח. אייברי שחקן צעיר שלא שיחק הרבה באן.בי.איי, אבל יש לו הרבה פוטנציאל ואני כבר מחכה לשחק איתו".

על האפשרות שירושלים תפגוש ככל הנראה מחר את מכבי בחצי הגמר אמר הגארד: "אני לא מסתכל על היריבה. לא משנה לי אם זאת מכבי, אשדוד או קבוצה אחרת. מדובר בכדורסל, ובכדורסל אני תמיד שואף לנצח. אם זאת תהיה מכבי, זה יהיה משחק קשה. נבוא להילחם ולנצח, ואני לא רואה סיבה למה אנחנו לא יכולים לעשות את זה".

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה