יום כיפור בפתח: מי צריך לבקש סליחה ממי בספורט הירושלמי?



תקופת הסליחות בעיצומה, וזה הזמן לבדוק מי לא מדבר עם מי בספורט הירושלמי שלנו. סולחות? לא נראות באופק, אבל גולשי "ירושלים נט" כבר החליטו: רוני לוי חייב לבקש סליחה מאיציק קורנפיין

 

השנה האחרונה הייתה יחסית רגועה מבחינת סכסוכים בספורט הירושלמי. ובכל זאת, בספורט, כמו בספורט, מעברי קבוצות, חילופי מאמנים וריבים מתמשכים, היו חלק מההוויה המקומית. לכבוד יום הכיפורים שחל מחר, החלטנו להציג לכם את הסכסוכים שליוו אותנו גם השנה בספורט שלנו.

 איציק קורנפיין VSרוני לוי

בתחילת השבוע פרסמנו סקר ברוח החג. השאלה הייתה מי צריך לבקש סליחה ממי? למקום הראשון, ואפשר להגיד די כצפוי, הגיע הסכסוך בין רוני לוי לאיציק קורנפיין.

לוי, שאימן את בית"ר בשנה שעברה, עזב במפתיע את הקבוצה לאחר שקיבל הצעה מסטיאווה בוקרשט. הרוחות בבית"ר סערו, מי שכעס יותר מכולם היה יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין. היו"ר איבד את העשתונות ולא היסס לומר את דעתו על המהלך בעוד רוני לוי ירה בחזרה ולכלך על קורנפיין.

הסכסוך בין השניים טרם הסתיים וספק רב אם הסולחה תגיע בקרוב. יותר מזה, שני הצדדים כרגע הולכים לתביעה ואם לומר את האמת, זה די עצוב. אז לפי הסקר באתרנו, מסתבר שמרבית האנשים חושבים שרוני לוי הוא זה שצריך להתנצל בפני קורנפיין ולא להיפך. המאמן, שכבר הספיק לעזוב את סטיאווה ולחתום בקפריסין, לא מתכוון להתנצל וכמו שכבר הבנתם, אפילו הגיש תביעה נגדית נגד המועדון. עצה שלנו? רוני, תרים מחר בבוקר טלפון לקורנפיין ותבקש סליחה.  

 אבירם ברוכיאן VS קובי מויאל

הקשר הכישרוני של בית"ר, קובי מויאל, והקפטן, אבירם ברוכיאן, לא היו חברים מעולם. האמת? גם לא נראה שהם יהיו. כל אחד בסביבתו, וכמה שיותר רחוק. ברוכיאן ומויאל נקלעו לפני קצת יותר מחודש למריבה גדולה שפוצצה את המתיחות ששררה ביניהם. זה התחיל עוד כשהקהל של בית"ר כעס על ברוכיאן שלא הלך מכות עם שחקני הפועל תל אביב בעוד שמויאל חרף את נפשו נגד האדומים מוולפסון, והמשיך במתיחות גדולה, גם באימונים, בעקיצות וכן, אפילו במחנאות. המאמן יובל נעים התערב בסופו של דבר וניסה להשכין שלום. ומאוחר יותר גם השניים יצאו בהצהרות לגבי אהבה גדולה וחברות אמת.

אז חיבוקים ונשיקות עדיין אין בין מויאל לברוכיאן, אבל נראה שהשניים הפנימו שכדי שבית"ר תצליח, הם צריכים לאחד כוחות. נו נגיד. עד הפעם הבאה, שיהיה בהצלחה.

הפועל ירושלים  VS הפועל קטמון

בשנה שעברה חיכו כולם לקיץ כדי לראות האם האיחוד המיוחל בין קטמון להפועל ירושלים יגיע. עבר הקיץ ושתי הקבוצות המשיכו בשלהם. קטמון רצתה איחוד, ניסחה הצעה והיו"ר אורי שרצקי אף נפגש עם נציג הבעלים עמוס סאסי. אממה, הפגישה הזאת ארכה בדיוק שבע דקות, והמבין יבין. הפועל ירושלים לא טרחה לפתוח במשא ומתן בשל ההצעה ה"מעליבה", כך כונתה בקריית יובל, ובקטמון אמרו: "הפועל ירושלים לא רוצה איחוד".

גם השנה עברה ללא איחוד וככל הנראה, כל עוד הפועל קטמון לא תוותר על רצונה לראות את יוסי סאסי מחוץ למועדון, איחוד לא יהיה בעיר. כל שנותר לנו לעשות זה לחכות לקיץ הקרוב ולראות, האם סוף סוף האדומים יחזרו להיות קבוצה אחת מאוחדת ומאושרת. הימור שלנו? זה לא יקרה.

שי אהרון VS אוהדי הפועל ירושלים

אוהדי הפועל ירושלים מסרבים לשכוח את העזיבה של שי אהרון. מה זה עזיבה? אפשר לקרוא לזה אפילו עריקה, סכין בגב. האוהדים של הפועל ירושלים לא זוכרים את אהרון לטובה והעזיבה שלו לקבוצת האוהדים עדיין לא נשכחה מליבם השבור. בינתיים, אהרון מסביר ואומר שעזב מטעמים אידיאולוגיים, אבל את האוהדים זה לא מעניין וגם כאן לצערנו, הסולחה לא נראית באופק.

אהרון מפציץ שערים בליגה א', בעוד שהקבוצה של לופא קדוש משוועת לחלוץ מספר תשע קלאסי, בדיוק כמו שמשחק אהרון. חבל ששני הצדדים לא יכולים לאחד כוחות. סולחה אין באופק, וגם לא תהיה.

 צום מועיל וגמר חתימה טובה לכולם!

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה