רכש נוסף להפועל ירושלים: אייברי בראדלי חתם לעונה



הקבוצה של עודד קטש סיימה סוף סוף להרכיב את הסגל שלה. הערב הודיע הקבוצה שהגארד של בוסטון מצטרף למועדון. עוזר המאמן, דרור כהן: "בטוחים ביכולת שלו למרות שהוא צעיר"

הפועל ירושלים התחזקה הערב (ד') משמעותית לאחר הודעתה היום בצהריים על הצטרפותו של ג'ון תומאס, החתימו במלחה הערב את אייברי ברדאלי מבוסטון מה - NBA.
 

בראדלי, שנבחר בסיבוב הראשון של דרפאט 2010 במקום ה-19 על ידי בוסטון סלטיקס, השתייך אשתקד לסגל של קבוצת ה-NBA. למעשה בראדלי שייך עדיין לסלטיקס, אך מגיע כמובן בשל השביתה בארה"ב. החדשות הטובות מבחינת ירושלים הן שגם תסתיים השביתה, לא בטוח כי השחקן יחזור אוטומטית ל-NBA, אלא שני המועדונים ידונו על עתידו.

בעונה שעברה לא זכה בראדלי ליותר מדי דקות בבוסטון כאשר שיחק בסך הכל 162 דקות שהתפרסו על פני 30 משחקים. בהזדמנויות שקיבל קלע השחקן, שיכול לשחק בעמדות 1 ו-2, 1.7 נקודות מסר 0.4 אסיסטים והוסיף 0.3 חטיפות בממוצע. עם חתימתו בראדלי מצטרף לדי ג'יי סטרוברי, לוק ג'ונסון, ג'רביס ורנאדו וג'ון תומאס, שכבר סגרו בבירה.

עוזר המאמן, דרור כהן, אמר היום לתוכנית "עולים למגרש": "מדובר בגארד מאוד מוכשר, ששומר מצוין ומדובר בשחקן שיוסיף לנו הרבה. הוא שיחק רק שנה אחת בקולג' וכבר עבר לאן.בי.איי, אבל אנחנו בטוחים ביכולת שלו למרות שהוא צעיר".



 

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה