דאגה בהפועל ירושלים עקב פציעתו של בריאן רנדל



לא, זאת לא תחושת דה ז'ה וו. הפורוורד של הפועל ירושלים, שפתח נפלא את טרום העונה, נפצע אתמול בכף הרגל וקיים חשש לשבר. היום יעבור בדיקות נוספות. בראדלי מתקרב, שוב התקרבות עם תומאס

האם המזל הרע שוב פוקד את הפועל ירושלים? אל תטעו, לא מדובר בתחושת דה ז'ה וו: בריאן רנדל, הפורוורד של הקבוצה, שהתחיל את טרום העונה בכושר מצוין, נפצע אתמול באימון ויעדר לפחות בין שבועיים לשלושה. רנדל נפצע בכף הרגל וקיים חשש שהוא סובל משבר. אמש הוא עבר בדיקת אם.אר.איי והיום יעבור בדיקות נוספות. גם אם לא מדובר בשבר, הוא יצטרך לנוח, כאמור, לפחות שבועיים. אם אכן מדובר בשבר, תקופת ההחלמה תהיה ארוכה יותר.

היום גם חלה התקדמות במשא ומתן מול הגארד אייברי בראדלי. האחרון מחזיק בחוזה בקבוצת בוסטון מהאן.בי.איי וכרגע המחלוקת היא על משך החוזה: חודש, חודשיים או על סוף העונה. קיים גם סיכוי שבראדלי ישחק בירושלים עד סוף העונה, זאת בכפוף להסכמה של הסלטיקס.

בגזרת ג'ון תומאס, השחקן, כאמור, קיבל הצעה גבוהה מסין ובירושלים מתקשים להשוות אותה מבחינה כלכלית. אבל ב-24 השעות האחרונות, בין היתר בגלל פציעתו של רנדל ושיחות שערך המאמן עודד קטש עם הסנטר ששיחק בעבר בהפועל חולון, חלה שוב התקרבות בין הצדדים.  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה