אין כמו הפעם הראשונה: ניצחון ראשון להפועל ירושלים, שהביסה הערב 1:4 את נס ציונה



הקבוצה של לופא קדוש בדרך לניצחון ראשון העונה ומתארחת הערב בנס ציונה. אדם מזרחי כבש שלושער תוך 20 דקות. הראשון בפנדל (דקה 5), השני בדקה ה-12 בנגיחה והשלישי בדקה העשרים אחרי קרן של אופיר עזו. רם סטי נפצע והוחלף. המארחים צימקו עם פתיחת החצי השני. שער אדיר של אלי דרעי קבע 1:4

 
הפועל ירושלים התארחה הערב אצל נס ציונה במסגרת המחזור השישי של הליגה הלאומית.  המאמן לופא קדוש השאיר את עידו אליהו (איחר למגרש) ומאור אוחיון (החלטה מקצועית) מחוץ לסגל.  

 
בדקה החמישית הגיע שער היתרון לזכות האדומים, כשאדם מזרחי כבש מהנקודה הלבנה, אחרי שהוכשל בעצמו ברחבה. מזרחי, מלך השערים של הפועל, לא הסתפק בשער אחד ובדקה ה-12 הוסיף את השני בנגיחה מתוך הרחבה אחרי בישול של לירן מזרחי.
 
 מזרחי המשיך בחגיגה הפרטית שלו ובדקה ה-20 כבש את השלישי לרשת של נס ציונה מעוד נגיחה אחרי כדור קרן מוצלח של אופיר עזו. במהלך המחצית הראשונה, הקפטן רם סטי נפצע והוחלף על ידי אלי דרעי.
 
עם פתיחת החצי השני, המארחים צימקו את התוצאה. 1:3. נס ציונה המשיכה לשלוט בשדה, אבל לא הצליחה להשיג שער נוסף ובדקה ה-70 אפי מלכה החליף את איציק כהן, שהיה מצוין.
 
אבל היום הזה היה של האדומים, ושער אדיר של אלי דרעי שנתן משחק ענק בדקה ה-75, שמצא את החיבורים בבעיטה מחוץ לרחבה, קבע 1:4 לקבוצה של קדוש.
 
הפועל פתחה עם רפי כהן בין הקורות, לירן מזרחי, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, עידן טל, רם סטי, אופיר עזו, איציק כהן ואדם מזרחי.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה