חזרה למציאות: בית"ר הפסידה 0:3 למ.ס אשדוד



האם בית"ר ירושלים יורדת לקרקע? אחרי מחצית מאופסת, רביבו,שריקי ובן לולו שלחו את בית"ר בהלם בחזרה לבירה. הפסד שני ברציפות לקבוצה של יובל נעים שאמר:"היה לנו קשה בלי הרוש ומויאל, נחזור למסלול"

 
בית"ר ירושלים הגיעה הערב לאיצטדיון הי"א ופגשה את יוסי מזרחי ומ.ס אשדוד במסגרת המחזור השביעי של ליגת העל. הקבוצה של יובל נעים מגיעה למשחק אחרי הפסד בשבוע שעבר להפועל פתח תקווה ורוצה לחזור לצבור נקודות. אוהד סיידוף מחליף בשער את אריאל הרוש, שספג אדום במשחק הקודם. אביתר ברואיכן פתח בקישור.

 
 
4000 צופים הגיעו למשחק, וראו את אשדוד פותחת בלחץ ושולטת במרכז השדה. בהמשך, בית"ר קצת השתחררה, ואבירם ברוכיאן ועמית בן-שושן הגיעו לשני מצבים טובים ליד השער. בדקה ה-23, מבחן ראשון לסיידוף, כשנגיחה של עידן שריקי נקלטה בידיים של השוער הצעיר. בהמשך, שער גדול נמנע מאבי ריקן אחרי מבצע מרשים והמשחק הדו צדדי המשיך כשאבירם ברוכיאן שוב כמעט ומצא את השער. עוד בהמשך, שער של אלי דסה נפסל בגלל נבדל ומהצד השני, קולה כמעט ומצא את הרשת. 0:0 בהפסקה.
 
החצי השני נפתח בסערה מבחינתה של אשדוד. שער של דוד רביבו (47) בבעיטה חופשית קבע 0:1 למארחים ושער נוסף של שריקי עשר דקות מאוחר יותר כבר הרים את כל הקהל מעיר הנמל על הרגליים. לא עברו 6 דקות, ומשה בן-לולו, אקס בית"ר, שבישל את השני, הוסיף את השלישי ובית"ר על סף פירוק. זה נגמר 0:3.
 
מאמן בית"ר ירושלים, יובל נעים אמר בסיום המשחק: "היתה קריסת מערכות טוטאלית. השער הראשון של דוד רביבו גמר אותנו. קשה מאוד לשחקנים הצעירים להחזיק מעמד לאורך זמן. השגנו עשר נקודות וצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה. נחזור למסלול.  שיחקנו בלי אריאל הרוש ובלי קובי מויאל וזה משמעותי אבל אני לא רוצה לתרץ. אשדוד יעשו בבית צרות לעוד הרבה קבוצות. גם מכבי חיפה הפסידה פה".
 
 
 
הרכבים
מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, יאיא פטי, אדיר טובול, בן בוטבול, ניר ביטון, דוד רביבו, גדי קינדה, רוג'רס קולה ועידן שריקי.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבינדר, שי חדד, אביתר ברוכיאן, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן ועמית בן שושן.

 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה