היום ב-19:30: בית"ר יוצאת לאשדוד



אחרי ההפסד במחזור האחרון להפועל פתח תקווה, הקבוצה של יובל נעים יוצאת למשחק חוץ קשה מול החניכים של יוסי מזרחי. סיידוף יחליף את הרוש בשער. אביתר ברוכיאן או אופיר קריאף יתפסו את מקומו של מויאל בקישור. אבי ריקן: "אשדוד יריבה קשה"

אחרי ההפסד בשבוע שעבר להפועל פתח תקווה באצטדיון רמת גן, בית"ר ירושלים תצא היום למשחק חוץ קשה מול מ.ס אשדוד (19:30, שידור ישיר בספורט 2).

הקבוצה של יובל נעים מגיעה למשחק בהרכב חסר. אריאל הרוש, שהורחק במשחק הקודם, יישב ביציע ואת מקומו בין הקורות יתפוס אוהד סיידוף. קובי מויאל, שיעדר 6 שבועות מהמגרשים, יפנה את מקומו בקישור לטובתו של אופיר קריאף או אביתר ברוכיאן. מנגד, אשדוד של יוסי מזרחי תחסר את הבלם הניגרי אפה אמברוז והחלוץ סמואל יבואה, שעדיין לא הביא את השחרור מקבוצתו הבלגית גנק.

המאמן, יובל נעים, אמר לשחקנים שלו לקראת המשחק: "אני מרגיש פה ירידת מתח, אולי זה מהשלושה משחקים בשבוע שעבר או העייפות. אנחנו חייבים לחזור לקצב וליכולת שלנו. מול קבוצות כמו אשדוד והפועל ראשון לציון זה הלחם והחמאה שלנו ואסור לנו להפסיד להם. ההתקפה שלהם שונה בבית והם מעיזים יותר כדי להכריע את המשחק. הכל עובר דרך דוד רביבו והוא חופשי להיות בכל מקום, אני רוצה שתמיד מישהו ישים עליו עין".

מגן הקבוצה אבי ריקן אמר לאתר הרשמי של בית"ר לקראת המשחק: "אחרי ההפסד להפועל פתח תקווה, חובת ההוכחה מונחת לפנינו ונצטרך לחזור ולהציג את היכולת הטובה עם הלחימה וההקרבה שאפיינה אותנו עד היום. אשדוד יריבה קשה במיוחד כשהיא משחקת בבית שלה, אבל אם נעלה למגרש על מנת להשיג את המטרה הזאת, אני מאמין שנוכל לצאת מרוצים בסיום ולפתוח את השנה כמו שצריך".

הרכבים משוערים 

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, בן בוטבול (אורי מגבו), ניר ביטון, דוד רביבו, גדי קינדה, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבינדר, שי חדד, אופיר קריאף (אביתר ברוכיאן), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

הצילום באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.

 

 
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה