אגאייר קנה 60% מהפועל ירושלים ויהיה הבעלים



הפועל ירושלים הודיעה הערב כי גומא אגאייר יהיה הבעלים של הקבוצה ויעביר 1.7 מיליון דולר לעונה בשלוש השנים הבאות

הפועל ירושלים ערכה הערב מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה החדשה והודיעה רישמית: גומא אגאייר רכש 60% מהקבוצה ויהיה הבעלים בשלוש השנים הקרובות.
 

דני קליין אמר הערב: "הבשורה של הערב הוא שהתהליך שהחל עם גומא אגיאר לפני שנתיים הגיע היום לסיומו, כאשר סיכמנו על העברת המניות לגומא אגיאר, שיהפוך לבעל הבית בירושלים. הוא יעביר לקבוצה 1.7 מיליון דולרים לעונה במשך 3 השנים הבאות. זה לא מובן מאליו, זה דבר שיעזור לנו להבטיח תקציב סביר ולא מפוצץ. הוא יעזור לנו לשרוד ולהמשיך במתכונת דומה לשנים הבאות. זו נקודת מפנה להפועל ירושלים".

קליין הוסיף: "אגיאר מחזיק כעת ב-60 אחוזים מהמועדון, המשמעות היא שהוא בעל הבית ויכול להחליט מה שהוא רוצה", הוסיף קליין, שנשאל גם לגבי הבעיות הנפשיות שהיו בעבר לגומא אגיאר: "אני לא רוצה להיכנס לזה, אני יכול לומר שגומא הוא אדם שאיתו זכיתי לחלוק אינספור שעות, הוא תמיד עמד בכל התחייבות שחתם איתנו. קיבלנו ממנו את כל הביטחונות ואנחנו ממש לא דואגים ורואים איתו עתיד משותף לאורך שנים. אין שום בעיה עם בריאותו ודבר לא יעיב על השמחה הזו". הסתייגות אחת כן הייתה ליו"ר: "יש הסכם שמדבר על מה יכול לקרות אם וכאשר, גומא מודע לכך".

כזכור לכולם, גומא אגאייר סבל באחרונה מבעיות בריאותיות שמנעו ממנו לתפקד כראוי. בין היתר היה אמור אגאייר לקנות את בית"ר ירושלים מה שלא יצא לפועל.

קליין התייחס גם לנושא זה ואמר: "לדעתי ציירו כאן ציור של אגיאר שלא דומה למציאות. אני לא זוכר שביקשתי דו"ח בריאות מאף ספונסר שעבדתי איתו בעבר. הלוואי והיו עומד כמה אגיארים בספורט שלנו. אנחנו גאים שהוא חלק מאיתנו", הוסיף קליין, שחשף קלף נוסף לפיו ייתכן שגם רענן כץ יצטרף לאגיאר (אופציה שעלתה בעבר על הפרק): "הוא הביע את רצונו להיכנס כחלק מהקבוצה, הוא יגיע לישראל בנובמבר לאירוע פרטי ושם נדבר. הוא שמח על המהלך. אני מאמין שבסוף היום הפועל ירושלים צריכה להיות מוחזקת מעבר לעוגן של חברת 'מגדל' ומעבר לעשייה של העמותה. תמיד מכנים אותנו אלטרנטיבה, מבחינתי זה יום חג, לא דבר מובן מאליו. השמיים הם הגבול".

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה