בית"ר הפסידה 1:2 להפועל פתח תקווה



אריאל הרוש הורחק, בית"ר ספגה שער מפנדל, קובי מויאל נפצע והוחלף והקבוצה ממלאבס כבשה את השני. ברוכיאן החמיץ פנדל. בן-שושן צימק מהנקודה הלבנה. הפסד מרגיז לקבוצה של יובל נעים

בית"ר ירושלים נחלה הערב הפסד ראשון העונה, 1:2 מול הפועל פתח תקווה באצטדיון רמת גן.
 

המלאבסים פתחו טוב ובדקה השניה היו יכולים לעלות ליתרון, אך פישביין לא הצליח להכניע מקרוב את הרוש.  התמונה השתנתה לחלוטין בדקה ה-10, כאשר אריאל הרוש הכשיל את אור פישביין. אלון יפת לא היסס והרחיק את השוער. יניב לוזון ניגש לנקודה ודייק. 0:1 להפועל פ"ת. דקה אחת חלפה וזה כבר 0:2, הפעם מרגליו של פישביין עצמו, שניצל את הבלבול שנוצר בהגנת בית"ר בעקבות הכרטיס האדום.
 
 
הלחץ של שחקניו של גילי לנדאו נמשך ובדקה ה-25 הפציץ גיא צרפתי את המשקוף של סיידוף. הכדור החוזר הגיע לג'ונתן אסוס, שסחט הצלה מהשוער המחליף. בדקה ה-37 בית"ר התעוררה. סטיבן כהן פרץ באגף ימין, חתך למרכז ובעט למסגרת, אך אג'ידה הדף. שתי דקות אח"כ ברוכיאן מצא שוב את סטיבן כהן, שבעט מקרוב החוצה. 0:2 פ"ת במחצית.
 
המחצית השנייה נפתחה גם היא עם לחץ של פ"ת, שחיפשה את השלישי, אבל יכולת טובה של סיידוף מנעה את השלישי.
 
בדקה ה-66 הייתה יכולה בית"ר לחזור למשחק, אבל אבירם ברוכיאן החמיץ פנדל. בדקה ה-78 זכתה בית"ר לעוד כדור מהנקודה הלבנה והפעם עמית בן-שושן כבש. 1:2. אבל זה לא הספיק, והתוצאה נשארה בעינה.
 
הרכבים
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש (הורחק/ 10); אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו (אוהד סיידוף/ 14), אבי ריקן; דן אייבינדר, קובי מויאל (מתן בראשי/ 30), שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן; עמית בן שושן.הפועל פ"ת: אוסטין אג'ידה; פביאן סטולר, אסף בן מוחא, דניאל אדו, יגאל אנטבי; אייל שן, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, גיא צרפתי, לורן בן ארי; אור פישביין.שופט: אלון יפת. 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה