ממשיכה להסתבך: הפועל ירושלים הפסידה 0:1 לנצרת עלית



הפועל ירושלים הפסידה הערב לאחת מהקבוצות היותר חלשות בליגה,נצרת עלית. אחמד דיאב כבש בדקה ה-37 ושלח את האדומים מאוכזבים לירושלים. הקבוצה של קדוש עדיין ללא ניצחון

הפועל ירושלים עשתה היום בצהריים את הדרך הארוכה לנצרת עלית בניסיון להשיג ניצחון בכורה בליגה. אחרי חמישה מחזורים ושער זכות בודד, האדומים לא הצליחו גם היום למצוא את הרשת והפסידו 0:1 במשחק שגרם לקהל להתפרץ לעבר המאמן לופא קדוש.
 

המאמן פתח עם ליעד עובד ואפי מלכה ב-11 אחרי שהקפטן רם סטי הפצוע לא שיחק. המחצית הראשונה הייתה חלשה והקישור כנראה, לא הגיע למשחק. בדקה ה-37 אחמד דיאב ניצל טעות של הגנת האדומים וכבש את שער היתרון. הפועל לא הגיעה למצבים והרענון שעשה השבוע קדוש לא באמת עזר.
 
במחצית הוציא המאמן את אפי מלכה וליעד עובד והכניס את איציק כהן ,שערך הופעת בכורה ואת עידו אליהו. הפועל התעוררה ותקפה אבל השער לא הגיע ורק במקרה נצרת עלית לא הכפילה את התוצאה. האדומים נפלו לתחתית הטבלה ואחרי חמישה מחזורים נמצאים במקום ה-14 עם שלוש נקודות בלבד.
 
הרכב: רפי כהן, לירן מזרחי, יוסי ביטון, אסף עזו, חיים איצרין, אלירן אוחנה, עידן טל, אופיר עזו, אפי מלכה, ליעד עובד, אדם מזרחי
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה