בית"ר ירושלים חילצה תיקו בקופסא



בית"ר ירושלים הגיעה למשחק חוץ קשה בנתניה וסיימה בתיקו 1:1 משער נהדר של עמית בן שושן ושער נגדי של אחמד סבע. בן שושן רשם את שערו הרביעי העונה

בית"ר ירושלים הגיעה הערב לקופסא וידעה שקל זה לא יהיה. הירושלמים הגיעו תשושים במקצת וכבר ביום שבת מחכה להם משחק נוסף, מול הפועל פתח תקווה.  
 

הקבוצה של יובל נעים עלתה ראשונה ליתרון אך באמצע המחצית השנייה, הכושר הגופני הכריע והירושלמים לא יכלו להתמודד עם העומס, מה שהורגש היטב בדקות הסיום.
 
מאמן הקבוצה, יובל נעים, אמר בסיום המשחק: "  אם הייתם אומרים לי לפני המשחק שנסיים בתיקו, לא הייתי כועס. הרבה קבוצות יפסידו כאן נקודות. לא נורא, נמשיך הלאה."
 
מהלך המשחק:
 
מחצית 1:
 
נתניה פתחה טוב את המשחק ופיראס מוגרבי החמיץ שער בטוח בדקה השמינית, כשלבד מול אריאל הרוש בעט החוצה ליד הקורה. הלחץ של נתניה נמשך, ובדקה ה-15 היה זה מוחמד כליבאת שהגיע למצב טוב מול הרוש, אבל בעט לגופו של השוער.
 
לא חלפו 7 דקות, ובעיטה חופשית של מוגרבי חלפה מעל השער של הרוש. אחרי חצי שעה של משחק, בית"ר קצת התחילה להשתחרר מהלחץ, אבל חניכיו של יובל נעים עדיין לא הגיעו למצב ממש ליד שערו של אמיר אדרי, בהופעת הבכורה שלו בנתניה.  
 
מחצית 2:
 
בית"ר ירושלים עלתה טובה וחדה יותר למחצית השנייה. כבר שלוש דקות אחרי פתיחת המחצית שלח ברוכיאן בעיטה חופשית שנעצרה על ידי אמיר אדרי שהדף לקרן. הקפטן הרים קרן אבל שי חדד נגח החוצה.
 
בדקה ה-52 עמית בן שושן קיבל בישול גדול מסטיבן כהן וכבש את השער הרביעי שלו העונה.
 
נתניה לא וויתרה ואחרי 10 דקות בלבד ניר נחום הכניס כדור לאחמד סבע שבעט מדויק לפינה. אריאל הרוש התעופף אבל לא הצליח לעצור.
 
מאותו רגע והלאה בית"ר ירושלים נפלה מהרגליים והתוצאה נשארה על כנה, 1:1 בסיום.
 
מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן (מתן בלסטרה, 86), ליאוניד קרופניק, עומרי בן הרוש, טופי, קובי דג'אני, פיראס מוגרבי, בן בנימין (חן עזרא, 57), ניר נחום, אחמד סבע (חסיב אבו רוקון, 79) ומוחמד כליבאת.
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן אייבינדר, אביתר ברוכיאן (שי מוטאי, 66), שי חדד, סטיבן כהן (אופיר קריאף, 83), אבירם ברוכיאן (מתן בראשי, 90) ועמית בן שושן. 
 
 
קרדיט צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה